Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Ashleytjuhh schreef:ik zag net dat monopoly ook een rituals editie heeft moest gelijk aan jullie denken
Huh?
Lein_ schreef:Whoop whoop hier ook weer een heerlijk hammam-pakket rijker![]()
Jezus die voorraad hierboven HahaZiet er zo leuk uit! Je kan iig een hele poos vooruit!.
Heb je dan niet dat je het ‘jammer’ vindt als er iets leeg is?! Dat heb ik dan wel haha al heb ik van een aantal dingen nog wel nieuwe staan.
Zal binnenkort ook weer eens een verzamelfoto maken
DideH schreef:Lein_ schreef:Whoop whoop hier ook weer een heerlijk hammam-pakket rijker![]()
Jezus die voorraad hierboven HahaZiet er zo leuk uit! Je kan iig een hele poos vooruit!.
Heb je dan niet dat je het ‘jammer’ vindt als er iets leeg is?! Dat heb ik dan wel haha al heb ik van een aantal dingen nog wel nieuwe staan.
Zal binnenkort ook weer eens een verzamelfoto maken
Ja en dan koop ik weer een nieuwe als dat kan, plus nog wat anders![]()
Heb de anahata foam nog nieuw staan (+ badolie die niet op de foto staat, maar die staat bij mn ouders omdat ik zelf geen bad heb). Maar die geur vind ik echt superlekker, dus die heb ik gisteravond nog bij de bijenkorf besteld
Moest van mezelf eerst alle andere douchegels opmaken die ik nog had (had nog een voorraad lush/thermen staan), omdat ik die anders gewoon niet meer zou gebruiken. Ben nu met de laatste lush bezig, dus daarna is het partytime!
Zag net weer op facebook de salepagina gepromoot worden, maar er is nog niets in de sale, omdat er bovenstaat dat t pas vanaf de 27e is. Maar kunt wel de producten spieken: https://www.rituals.com/nl-nl/sale?utm_ ... nt=organic