ik merk trouwens nu al wel verschil, dat 'vethoopje' op mijn navel is langzaam aan het verdwijnen haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik merk trouwens nu al wel verschil, dat 'vethoopje' op mijn navel is langzaam aan het verdwijnen haha
Ik eet voornamelijk kwark om mijn eiwitten bij te houden. Maar als je elke dag vlees eet, zal je sowieso niet heel veel moeite moeten doen om aan voldoende eiwitten te komen.
Ik eet gemiddeld minstens 1900 kcal en maximum 2400 - op wekelijkse cheatdag na. Ik heb wel een heel actieve levensstijl, dus dat speelt ook een rol, naast lengte en gewicht.Jotoma schreef:Hier ook alle levels afgerond en redelijk tevreden. Maar ik ben er nog net niet. Iets vd bovenbenen, billen en rond de navel en klaar. Helaas wel erg last vd knieeen, dus ik ga nog ff om de dag shredden en daarna wil ik ripped in 30 gaan doen. Ook on de dag ivm knieklachten
Ik ga het morgen weer proberen. Vooral de bewegingen enzo waren nogal ingewikkeld waardoor ik niet helemaal meekwam. En je moet best veel planken en op je handen steunen, ik heb volgensmij best zwakke polsjes dus dat begon ik wel echt te voelen.
Toen overgestapt naar ook andere filmpjes en dat bevalt wel ! Moet zeggen dat ik het idee heb dat ik wel strakker wordt *eindelijk!*
als je plankt op je knieeen dan is de laminaatvloer voor mij echt niet te doen.
Maar ik denk dat ik maar gewoon verderga waar ik mee bezig was, en hopen dat zo'n gestoorde pauze even eenmalig was, en ik nu weer regelmatig door kan gaan met als uitzondering af en toe een dag rust als ik een overvolle dag heb 
F_Orumster schreef:Slecht bereik op zolder (daar sport ik) dus ik draai ze niet af op youtube.
iLivid is een app waarmee je YT filmpjes ook op de pc kan zetten. Dan is het geen downloaden

Ook al ben ik nog lichtjes ziekjes