Jotoma schreef:Hier ook alle levels afgerond en redelijk tevreden. Maar ik ben er nog net niet. Iets vd bovenbenen, billen en rond de navel en klaar. Helaas wel erg last vd knieeen, dus ik ga nog ff om de dag shredden en daarna wil ik ripped in 30 gaan doen. Ook on de dag ivm knieklachten
Misschien zou je iets kunnen doen waarbij je minder moet hupsen? Dat heeft de shred (en ripped ook) namelijjk best veel. Ik heb vandaag toevallig Yoga Meltdown gedaan en daar zat helemaal geen cardio in en weinig beweging wat op je gewrichten aankomt. Er zullen vast nog wel meer programma's zijn die minder gehups enzo hebben, want anders blijf je je knieën maar belasten en ik denk dat het programma lang niet zo effectief is als je het om de dag doet.
Die Yoga Meltdown was trouwens pittiger dan ik dacht, ik dacht dat doe ik wel even na de shred.
Ik ga het morgen weer proberen. Vooral de bewegingen enzo waren nogal ingewikkeld waardoor ik niet helemaal meekwam. En je moet best veel planken en op je handen steunen, ik heb volgensmij best zwakke polsjes dus dat begon ik wel echt te voelen.
linnie050: Kikkererwten hebben ze bij elke supermarkt eigenlijk wel, gewoon tussen de bruine bonen/linzen/etc conserven.