Dus misschien dat als je het echt niet elke dag wil doen dat je dan beter een ander programma kan doen...
Maar, ook al doe je de shred maar een paar dagen per week, iets is natuurlijk altijd beter dan niets
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jeetje ik heb echt een baaldag vandaag.
Al bij de eerste oefening van 6 weeks six pak (die doe ik voor het shredden) maakte ik een verkeerde beweging en schoot het in mijn zij. Daar heb ik de hele workout (1 uur) last van gehad
Zelfs alleen maar centimeters erbij. Of ik moet verkeerd gemeten hebben, of ik moet niet direct na het sporten meten, want het werkt erg demotiverend zo
Moet zeggen dat áls ik het beide achter elkaar doe, ik liever eerst de 6w6p doe en daarna shredden. Dat kost minder energie
MrUlbe schreef:Thank Bzoem! Dan heb ik nog hoop!
NeverGiveUp ik doe inderdaad beide workouts. Normaal niet direct achter elkaar, maar dat kon nu even niet andersMoet zeggen dat áls ik het beide achter elkaar doe, ik liever eerst de 6w6p doe en daarna shredden. Dat kost minder energie

Overigens mat ik pas rond dag 12 ofzo, dus ik weet ook niet goed vanaf wanneer je het echt begint te zien in centimeters, maar het komt heus goed! Gewoon even op de tandjes bijten en die centimeters gaan er zo vanaf 
).s1993 schreef:Wat voor kleren hebben jullie eigenlijk om in te shredden?
Ik heb het nl altijd zo verschrikkelijk warm met shredden, als ik net begin heb ik het meestal koud, en dan ben ik even bezig en krijg ik het zo warm dat ik bijna al mijn kleren uit doe en in mijn ondergoed (maar wel met schoenen aan) sta te shredden (ik doe het toch op mn kamer met de gordijnen dicht), nog meer mensen met deze rare afwijking?
Maar nu wel met een lekker lijf 
Je moet het inderdaad daarna wel zelf bijhouden uiteraard
Maar dat is met gewoon sporten ook zo.
Ik zie hier zulke mooie resultaten voorbij komen. Maar ik zit pas op dag 5
Dus heb ook eigenlijk nog tijd zat om verschil te merken 
Morgenvroeg maar een nieuwe poging doen dan
Heb jij voor mij misschien een linkje van de yogaworkout? die zou ik graag doen op de dagen dat ik niet de 6w6p doe

Alleen de push-ups doe ik op mijn knieën; ik kan écht niet zo laag zo lang hovering doen...
) Bhriseis schreef:http://www.youtube.com/watch?v=q5nyrD4eM64 ziezo
Ik denk dat deze wel minder zwaar is dan de 6w6p; maar hij is hoe dan ook zwaar en vooral eens leuk om te doenAlleen de push-ups doe ik op mijn knieën; ik kan écht niet zo laag zo lang hovering doen...

) en daarop een of ander shirt dat ik nooit meer aandoe, behalve met sporten.
) Dan gaan mijn buikspieren echt branden. Maar je wordt er wel elke keer leniger in!
! Bij alle plankposities merk ik dat ik onbewust een beetje cheat door meer naar achter te leunen waardoor mijn armen niet recht onder mijn schouders zijn maar meer naar voor en mijn kont ook iets meer in de lucht is dan mijn schouders. Woeps! Maar het is zooooo zwaar om het juist te doen, gelukkig gaat het elke keer beter.
, ik ben ook altijd een beetje bang wat mijn onderbuur van mijn gebonk denkt (die is druk aan het studeren)... Maar als het te luid is, moet hij het maar komen zeggen. Verder doe ik soms oefeningen op Anita manier omdat die 'stiller' zijn dan Nathalie's manier.
!
Annash schreef:Ik denk dat ik zo'n sportbh nog ga bestellen: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sport ... top-2.html
Leuke kleurtjes, helemaal in combi met die gave tops van die site die CCCC eerder linkte!
! 
Loesss schreef:Annash schreef:Ik denk dat ik zo'n sportbh nog ga bestellen: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sport ... top-2.html
Leuke kleurtjes, helemaal in combi met die gave tops van die site die CCCC eerder linkte!
Als je dit overweegt zou ik eens op ebay kijken, staan ze voor eurootje of 3!
Bzoem schreef:Was m'n haarbandje vergeten vanmorgen en het zweet drupte van m'n hoofd, gatver!
!
! En als dat zo is, kun je het volhouden en dan komen de resultaten vanzelf, dat gaat niet over 1 nacht ijs (of 2 weken shred
).