[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:11

Wel jammer he, dat je voor afvallen zoveel geduld nodig hebt! 1 kilo pw, dat betekent nog 10 weken te gaan! #)

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:12

Ja inderdaad, dan duurt het erg lang allemaal... Maarja, als het goed is resultaat voor heel veel jaar!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:13

Oeh, had jij het niet koud in dat shirtje? :oo
Leuke foto's hoor, je hebt een mooi figuur vind ik.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:19

Grappig zeg van het BMI, dat wist ik niet.

Als ik het puur op gewicht doe heb ik een BMI van 21, met buikomtrek erbij is dit 20,3. Ik hoef verder niet meer af te vallen, maar vind dit soort weetjes erg interessant.

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:42

liin ik vind ook dat je een mooi figuur hebt, maar dat wil nog niet zeggen dat jij je daar goed bij voelt.
Vandaag ben ik naar een afslankstudio geweest. Gewonnen via vakantieveilingen. Wel leuk voor een keertje en goedkoper als de sportschool. Ik heb een gezond BMI alleen zou ik liever nog een 5 kilo afvallen. Dit werd me afgeraden. Misschien toch een beetje eigenwijs en dan ga ik toch nog voor 3 kilo er af.

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:47

nee viel echt heel erg mee met de kou!
caj2008; inderdaad ik.heb ook een gezond bmi, maar voel me niet goed genoeg voor in een bikini. Door wie werd die 5kilo afgeraden? 3 is een mooie tussen oplossing :)

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:51

Door een mevrouw van de afslank studio, Ik ben vandaag gemeten en gewogen. Het enig wat ze zij is misschien wat strakker in je vel komen. Ik vind sportschool in combinatie met een paard te duur dan ben ik 250 euro kwijt. Dat vind ik ook niet eerlijk ten opzichte van mijn vriend die geeft heel weinig geld uit soms een biertje of een nieuw onder deel voor zijn moter.

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:56

Oke, lekker met je paard gaan wandelen ipv sportschool? of hardlopen?
ik kan inderdaad ook niet beide betalen en er gaat ook veel tijd in zitten dan, lastig

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:06

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:09

Ja maar veel tijd voor mijn paard heb ik ook niet op het moment. Omdat onze auto het heeft begeven zijn wij afhankelijk van iemand anders auto. We zijn druk op zoek naar een nieuwe auto alleen willen wij toch 100% zeker weten dat we een goede auto kopen. We willen namelijk geen oude auto. En met het werk kan ik eigenlijk alleen in het weekend.

Bedankt mizora ik zal er even naar kijken

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:47

Soms moet je ook gewoon tevreden zijn denk ik.. Ik hoef geen modellenfiguur, gewoon een gezond figuur en niet te veel overgewicht.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:44

Eten gaat niet goed... Maar niet dat ik snoep of zo. Want ik heb totaal geen eetlust meer. Moet met moeite iets in me mond krijgen. Echt raar, zo ben ik niet.
Hebben jullie ook secret eters op TLC gekeken? Die ene van 2.05 m lang en 190 kg. :oo Die at gewoon elke avond patat en kebab.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:00

hannahaapje schreef:
Eten gaat niet goed... Maar niet dat ik snoep of zo. Want ik heb totaal geen eetlust meer. Moet met moeite iets in me mond krijgen. Echt raar, zo ben ik niet.
Hebben jullie ook secret eters op TLC gekeken? Die ene van 2.05 m lang en 190 kg. :oo Die at gewoon elke avond patat en kebab.

Was ooit een Amerikaans programma waar ze obesitas patienten en anorexia patienten van avondeten lieten ruilen. Anorexia patient at een paar blaadjes sla, de obesitas patient bestelde iedere avond van 5(!) fastfoodrestaurants.

Ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen hier. Ik merkte vanmiddag toen ik voor de spiegel stond eigenlijk dat ik voornamelijk rondom mijn borstkas ben afgevallen en rondom mijn buik ook wel behoorlijk, maar bij mijn bovenbenen en kont zie ik vrijwel geen verschil. Maar mijn borstkas hoeft eigenlijk niet dunner van mij, nog even en je ziet echt de vormen van mijn ribben erdoor (dat gaat bij mij echt snel). Is er iemand die een oplossing weet waardoor ik meer ga afvallen rondom mijn bovenbenen en kont, en minder/niet bij mijn borstkas?
Moet er misschien bijzeggen dat ik al behoorlijk veel fiets en loop, en eerder een keer per week sportschool (hardlopen, steppen, roeien en krachttraining voor de benen en buik), en sinds kort weer vaker naar de sportschool (2 a 3x per week)
Laatst bijgewerkt door RusselNuwell op 25-01-13 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:04

hallo ik ben nieuw hier en zal dit topic graag willen volgen.
heeft iemand in dit topic cambridge dieet gedaan?
om mij heen hoor ik zulke goede verhalen

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:14

RusselNuwell schreef:
Ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen hier. Ik merkte vanmiddag toen ik voor de spiegel stond eigenlijk dat ik voornamelijk rondom mijn borstkas ben afgevallen en rondom mijn buik ook wel behoorlijk, maar bij mijn bovenbenen en kont zie ik vrijwel geen verschil. Maar mijn borstkas hoeft eigenlijk niet dunner van mij, nog even en je ziet echt de vormen van mijn ribben erdoor (dat gaat bij mij echt snel). Is er iemand die een oplossing weet waardoor ik meer ga afvallen rondom mijn bovenbenen en kont, en minder/niet bij mijn borstkas?
Moet er misschien bijzeggen dat ik al behoorlijk veel fiets en loop, en eerder een keer per week sportschool (hardlopen, steppen, roeien en krachttraining voor de benen en buik), en sinds kort weer vaker naar de sportschool (2 a 3x per week)

Wat me opvalt is dat je eigenlijk alleen krachttraining met je benen doet. Prima om die strakker te krijgen, maar waarom vraag je niet eens naar wat oefeningen om de spieren van je borstkas te trainen? Tussen je ribben zitten spieren, onder je borsten zitten spieren... Misschien helpt het om daar wat voller te worden door spieren te trainen?

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:49

ralphtdw schreef:

Volgens mij val je er wel snel van af, maar het is niet iets op lange termijn. ;)

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:53

Welkom ralph, Ik heb geen ervaring met cambridge.
Zelf eet ik zo weinig mogelijk koolhydraten in combi met eiwitshake's

Vandaag

O: eiwit shake halve
M: eiwit shake andere helft
T: Klein stukje kipfilet
T: Ontbijtkoek Oeps niet heel slacht voor je maar wel veel suikers en koolhydraten.
A: kofta ofzo iets zonder rijst met griekse salade
T Toetje neem ik later dat word yoghurt met zoetstof.

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:55

Ik zit nog steeds op de bank filmpjes tekijken met buikspier oefeningen haha Ik kan ze beter gaan doen dan er naar kijken! :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:00

Denice, super zeg dat je bent af gevallen :D motiveert altijd he?

Liin, ga zo in je topic kijken :)

Welkom Elpatcho & ralphtdw :D bekende hihi

Hannahaapje, vervelend dat je totaal geen eetlust hebt.. misschien ben je ziek aan het worden? :(

RusselNuwell, zover ik weet kun je niet ‘plaatselijk’ afvallen.. wat Safiera zegt lijkt mij ook iets voor jou om in elk geval te proberen :D

Ik merk dat soms mijn motivatie vér te zoeken is, omdat ik nu echt traaaaaag afval. Ik ga 5 feb. weer naar mijn diëtiste en dan ben ik 8 weken niet geweest. In die 8 weken ben ik maar 2,5 (!!!) kg af gevallen :( Toch proberen dit vast te houden dus :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:06

ralphtdw schreef:

Bonjoy is er mee bezig :) En volgens mij nog een paar?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:42

caj2008 schreef:
Welkom ralph, Ik heb geen ervaring met cambridge.
Zelf eet ik zo weinig mogelijk koolhydraten in combi met eiwitshake's

Vandaag

O: eiwit shake halve
M: eiwit shake andere helft
T: Klein stukje kipfilet
T: Ontbijtkoek Oeps niet heel slacht voor je maar wel veel suikers en koolhydraten.
A: kofta ofzo iets zonder rijst met griekse salade
T Toetje neem ik later dat word yoghurt met zoetstof.

Vind je dit niet wat weinig? Waarom doe je met 1 shake 2 maaltijden vervangen?

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:59

Ja wel weinig ik was laat uit bed vandaar. Ook niet helemaal eerlijk normaal die je 3 schepjes voor 1 shake in had 4 grote gedaan en aan gemaakt met soja melk.

Ik vind een hele shake niet prettig dat voelt als een blok in me maag 250 ml plus bijv. een bakje thee.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:22

RusselNuwell schreef:

Helaas kan je niet plaatselijk afvallen. Als dat zo was dan zouden denk ik alle vrouwen wel wat van hun dijen/benen afwillen hebben. Wat Safiera zegt vind ik een hele goeie! Door ook wat meer buik/borstspieren te trainen komt je lichaam misschien wat meer in verhouding.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:36

Skessa_ schreef:
ralphtdw schreef:

Bonjoy is er mee bezig :) En volgens mij nog een paar?

Klopt, en nog een aantal mensen hier in het topic :j

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:52

Safiera schreef:
RusselNuwell schreef:

Wat me opvalt is dat je eigenlijk alleen krachttraining met je benen doet. Prima om die strakker te krijgen, maar waarom vraag je niet eens naar wat oefeningen om de spieren van je borstkas te trainen? Tussen je ribben zitten spieren, onder je borsten zitten spieren... Misschien helpt het om daar wat voller te worden door spieren te trainen?

Zo heb ik het eigenlijk nooit bekeken, ik doe inderdaad krachttraining om de boel wat strakker te krijgen, en was bang dat als ik krachttraining rondom mijn borstkas ging doen dat het te strak zou worden, maar kan daar inderdaad ook gewoon wat meer spieren kweken. Bedankt voor de tip! :)