Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hannahaapje schreef:Eten gaat niet goed... Maar niet dat ik snoep of zo. Want ik heb totaal geen eetlust meer. Moet met moeite iets in me mond krijgen. Echt raar, zo ben ik niet.
Hebben jullie ook secret eters op TLC gekeken? Die ene van 2.05 m lang en 190 kg.Die at gewoon elke avond patat en kebab.
RusselNuwell schreef:Ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen hier. Ik merkte vanmiddag toen ik voor de spiegel stond eigenlijk dat ik voornamelijk rondom mijn borstkas ben afgevallen en rondom mijn buik ook wel behoorlijk, maar bij mijn bovenbenen en kont zie ik vrijwel geen verschil. Maar mijn borstkas hoeft eigenlijk niet dunner van mij, nog even en je ziet echt de vormen van mijn ribben erdoor (dat gaat bij mij echt snel). Is er iemand die een oplossing weet waardoor ik meer ga afvallen rondom mijn bovenbenen en kont, en minder/niet bij mijn borstkas?
Moet er misschien bijzeggen dat ik al behoorlijk veel fiets en loop, en eerder een keer per week sportschool (hardlopen, steppen, roeien en krachttraining voor de benen en buik), en sinds kort weer vaker naar de sportschool (2 a 3x per week)
caj2008 schreef:Welkom ralph, Ik heb geen ervaring met cambridge.
Zelf eet ik zo weinig mogelijk koolhydraten in combi met eiwitshake's
Vandaag
O: eiwit shake halve
M: eiwit shake andere helft
T: Klein stukje kipfilet
T: Ontbijtkoek Oeps niet heel slacht voor je maar wel veel suikers en koolhydraten.
A: kofta ofzo iets zonder rijst met griekse salade
T Toetje neem ik later dat word yoghurt met zoetstof.
RusselNuwell schreef:Ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen hier. Ik merkte vanmiddag toen ik voor de spiegel stond eigenlijk dat ik voornamelijk rondom mijn borstkas ben afgevallen en rondom mijn buik ook wel behoorlijk, maar bij mijn bovenbenen en kont zie ik vrijwel geen verschil. Maar mijn borstkas hoeft eigenlijk niet dunner van mij, nog even en je ziet echt de vormen van mijn ribben erdoor (dat gaat bij mij echt snel). Is er iemand die een oplossing weet waardoor ik meer ga afvallen rondom mijn bovenbenen en kont, en minder/niet bij mijn borstkas?
Moet er misschien bijzeggen dat ik al behoorlijk veel fiets en loop, en eerder een keer per week sportschool (hardlopen, steppen, roeien en krachttraining voor de benen en buik), en sinds kort weer vaker naar de sportschool (2 a 3x per week)
Safiera schreef:RusselNuwell schreef:Ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen hier. Ik merkte vanmiddag toen ik voor de spiegel stond eigenlijk dat ik voornamelijk rondom mijn borstkas ben afgevallen en rondom mijn buik ook wel behoorlijk, maar bij mijn bovenbenen en kont zie ik vrijwel geen verschil. Maar mijn borstkas hoeft eigenlijk niet dunner van mij, nog even en je ziet echt de vormen van mijn ribben erdoor (dat gaat bij mij echt snel). Is er iemand die een oplossing weet waardoor ik meer ga afvallen rondom mijn bovenbenen en kont, en minder/niet bij mijn borstkas?
Wat me opvalt is dat je eigenlijk alleen krachttraining met je benen doet. Prima om die strakker te krijgen, maar waarom vraag je niet eens naar wat oefeningen om de spieren van je borstkas te trainen? Tussen je ribben zitten spieren, onder je borsten zitten spieren... Misschien helpt het om daar wat voller te worden door spieren te trainen?