Mooie looks nog!

Ik denk dat dit mijn vijf favorieten zijn: Estee Lauder Double Wear Concealer, Mac Paint Pot (Painterly), Real Techniques setting brush, Mac (oogschaduw) Naked Lunch en UD Naked 2 palette.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvettee schreef:Met kerst het 88 palette gekregenDus ik kan nu lekker gaan oefenen!
Vandaag iets uitgeprobeerd (: (was voor de foto, zo zou ik verder niet snel de deur uit gaan)
Was mijn eerste keer, dus tips zijn zeeeeer welkom![]()
http://imageshack.us/a/img829/1671/by2v.jpg
http://imageshack.us/a/img703/65/8t25.jpg
Whow en wat een verschil zeg qua prijzen..
xNavatu schreef:Oke hooooly fiets. Tot nu toe leken de prijzen bij mac wel enigszins bij elkaar in de buurt te liggen (wel iets goedkoper hier maar geen heeeele shockende dingen zegmaar) tot nu. Zit ik net te kijken naar die palletjes waar je je refills van oogschaduw in kan doen, kom je in NL uit op fiets 41 EURO (voor large duo en een 16x insert) kijk ik op de amerikaanse site; 10 DOLLAR.. dat scheelt 33 euro!
Waarom zit daar in godsnaam zo'n enorm verschil in joh Ö
xNavatu schreef:Djilna schreef:Toch maar iemand het vanuit de VS naar NL op laten sturen dan
Dan schiet je waarschijnlijk nog weinig op gezien verzenden best prijzig is
Davinia_ schreef:Leuk Leverage!
Navatu, erg handig
Ik ben zaterdag jarig en ga nu ook ècht eens kwasten bestellen van het geld wat ik krijg. Kon een kwastenset van m'n ouders krijgen, maar nu krijg ik er geld voor zodat ik het zelf kan uitzoeken
Wil een goede kwast voor foundation (buffer?) en een goede kwast voor oogschaduw en blush.
Davinia_ schreef:Dank je, Glossi!
Gisteren kwam er al wat visite voor m'n verjaardag en kreeg ik make up. Onder andere een mascara van Lancome. Kan niet wachten om hem uit te proberen
__Sannne schreef:Gisteren derde kerstdag gevierd en flink wat cadeautjes gekregen! O.a. de MAC geschenkset met een eyeliner, oogschaduw, kwast, mascara en prachtig tasje. Maar ook MAC lipstick in de kleur Speak Louder, oogschaduw in de kleur Expensive Pink en de transparante matte poeder van de prep&prime lijn.
Allemaal super fijne producten, de lipstick is echt prachtig.
Zal vandaag/morgen ook even een favorieten lijstje maken