Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leo schreef:Hm is dat ook mogelijk? Ik slik nu 5 jaar de pil, en ben meerdere keren bezig geweest met afvallen maar dit gaat heel moeizaam (ik kom sneller aan dan dat er iets af gaat). Nooit bij stil gestaan of dit ook mogelijk is door de pil, gezien ik deze al zo'n tijd slik. Kan dit ook nog na die 5 jaar?
Ik wil wel stoppen met de pil en over op iets anders; het afgelopen jaar krijg ik steeds meer last van bijwerkingen, en ik vind het absoluut genoeg geweest. Ik ga naar de huisarts om over een andere oplossing te praten.
Utixo schreef:Dat zou nog een fijne bijkomstigheid zijn. Ik heb er nooit zo over nagedacht, maar sinds ik niet meer microganon krijg, maar die anderemetdeonuitspreekbare naam, heb ik vreetkicks. Ook ben ik inderdaad sinds ik de pil gebruik (een jaar of 5, 6 nu) flink wat aangekomen en een cupmaat gegroeid.
Ik ben nu tevreden met mezelf, het zou fijn zijn als het spiraaltje hier wat minder last mee gaf.
dingetje schreef:Nou Coot.... Ik ben wel benieuwd naar die superpil van jou. Ik wil misschien ook gaan veranderen....
Ik heb nu de Yasmin maar daar ben ik niet echt tevreden over. Ik heb vaker migraine en ik denk dat de Yasmin ook wat te zwaar is voor mij. Ik slik op vrijdag mijn laatste pil en wordt dan pas op woensdag ongesteld. Dat is wel wat meer dan 2 dagen...
Utixo schreef:Mandy, ik had ook altijd begrepen dat als je binnen het uur overgaf of diarree had, dat je een pil uit de reservestrip moest nemen.
Rachel, ik zou gewoon wacten to later op de dag, als je wat minder naar de wc moet. Anders word je een pillentrein, ook niet ideaal.