mijn HA heeft me wrat gewoon zo weggelepelt dat ie dr helemaal uit was zeg maar (jaja weet 't is lekker sappig verhaal maar goed
) en verder niks aan gedaan..gherm dat 't pijn doet, gevoelig in kan ik me wel voorstellen... beterschap
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn HA heeft me wrat gewoon zo weggelepelt dat ie dr helemaal uit was zeg maar (jaja weet 't is lekker sappig verhaal maar goed
) en verder niks aan gedaan..
xMarit schreef:monica08 schreef:Ben vanmorgen bij de HA geweest, eerst de bovenlaag eraf gesneden totdat het bloedde.. toen stikstof erop! de tranen sprongen me in de ogen, wat een hel was dat! ben nu alweer 20 min thuis maar het doet nog steeds vet veel pijn, hopelijk ben ik der nu vanaf want het doet ontzettend pijn..
Dit vind ik wel apart... Er mag geen stikstof op iets wat open is. Dus als je wrat open is (het bloed) en dan stikstof erop .. staat toch echt duidelijk op de bijsluiter van de stikstof die ik hier thuis heb dat dat niet mag .. Maargoed. Kan me heel goed voorstellen dat dat pijn deed![]()
Ik hoor hier goede verhalen over banaan... dus ik ga ook eens aan de slag

had topic door gelezen dus ik ga de uitdaging ook aan.

)Ik moest dat elke dag doen. Als ik dat tape eraf trok zat er altijd wel huid enzo aan. Maar die wrat zat er nog.
nouja afwachten maar 
zullen ze wel zeggen wat heb jij dan... euhh

GimGirl schreef:haha hoelang moet je het laten zitten dan, bedoel met douchen lijkt me ook niet handig
mag dan wel nieuw stukje op doen toch??
Zo ja hier antwoord.