Wratten..ieuw!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dunno

Re: Wratten..ieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 21:38

heb ik ook nog nooit van gehoord stikstof op 'n "openwondje" Bloos! mijn HA heeft me wrat gewoon zo weggelepelt dat ie dr helemaal uit was zeg maar (jaja weet 't is lekker sappig verhaal maar goed Clown) en verder niks aan gedaan..

gherm dat 't pijn doet, gevoelig in kan ik me wel voorstellen... beterschap Ach gut

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 23:54

xMarit schreef:
monica08 schreef:
Ben vanmorgen bij de HA geweest, eerst de bovenlaag eraf gesneden totdat het bloedde.. toen stikstof erop! de tranen sprongen me in de ogen, wat een hel was dat! ben nu alweer 20 min thuis maar het doet nog steeds vet veel pijn, hopelijk ben ik der nu vanaf want het doet ontzettend pijn.. Huilen

Dit vind ik wel apart... Er mag geen stikstof op iets wat open is. Dus als je wrat open is (het bloed) en dan stikstof erop .. staat toch echt duidelijk op de bijsluiter van de stikstof die ik hier thuis heb dat dat niet mag .. Maargoed. Kan me heel goed voorstellen dat dat pijn deed Ach gut

Ik hoor hier goede verhalen over banaan... dus ik ga ook eens aan de slag Vork

Ik vond het zelf ook wel apart, maar het heeft iig al bij 1 geholpen, loop nu rond met een bult van 1 cm hoog en 1.3 cm ong breed.. helemaal blauw en ziet er erg onsmakelijk uit.. plaats ook geen foto want mijn broer ging al over zijn nek Tong uitsteken

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 07:15

als het een blauwe bult is zal ik eerder denken aan bloed wat onder die bult opgehoopt zit. plaats tog is een foto Bloos

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:36

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:46

ik heb er 1 op mijn duim een 3 net boven me hiel.
ik heb ze ook aan laten stippen door de dokter
op me voet heb ik er 2 ontstekingen aan over gehouden!. zit nu nog ene heel gat in me voet.
die op me duim heb ik het blaasje door geprikt en onder de kraan maar die komt weer trug moet
eerst wachten dat de wond weg is dan kan ik weer aan laten stippen.
bij me voet ook gedaan en die komt volgens mij niet meer trug hoop ik Vork

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 23:23

Ik had er ook een tijdje last van. Bij de dokter laten aanstippen en toen ging er eentje weg. Later moest ik bij de dermatoloog zijn voor een kistje laten weg te halen, en toen heeft zij ineens de wratten bevroren, maar dat was nie gewoon aanstippen, dat was echt ongeloofelijk onuitlegbaar, en deed echt erg veel pijn. Het was op mijn voet en ik kon dus enkele dagen niet gewoon meer lopen. Oja wartner had ik ook al enkele keren geprobeert, maar help totaal niet bij mij :p

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 09:09

Er komt inmiddels ook een bloedblaar onder mijn wrat onder mijn voet, dus blijkbaar heeft het toch geholpen! maar 1x en niet weer!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 15:01

ok, ik heb een aantal blz gelezen en ben er dus achter dat de mijne waarschijnlijk de mozaikwratten zijn.. Scheve mond
heb ze ook al heel lang en ze zijn niet weg te krijgen!
je hoort van iedereen dat ze met de tijd weggaan, nou het word alleen maar erger Boos!

zouden deze ook weggaan met de bananenschil?
en moet je dan de binnenkant op de wrat doen?

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:36

ja de zachte pap kant op je wrat leggen Tong uitsteken

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 07:27

ik heb ook jaren last gehad, eechte grote ook. mijn hartslag klopte er in. zo F*cking irritant. door zalf kwam die naar boven en heb ik m weggesneden. Nu heb ik een kleintje op mn teen. zoiezo dat die ook weggehakt wordt Haha!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 09:45

ik ben bezig met de bananen test Nagelbijten / Gniffelen had topic door gelezen dus ik ga de uitdaging ook aan.
Heb 1 of 2 (niet goed te zien) aan mijn vinger naast de nagel, echt hele rare plek, wartner geprobeert maar helpt ook niks, en ik zit er telkens aan te krabben maar wil nog niet naar de dokter haha..
Dus ik doe de banenentest, op de ringvinger komt er ook al een soort van wrat dus daar zit ook een banaan om heen en heb ook nog een grote op me dikke teen (aan de zijkant)...

Dus ben benieuwd hoop dat dit werkt, heb nu 2 dikke vingers en een dikke teen haha ziet er niet uit Knipoog

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:03

haha ach, 't uitzien telt niet toch? Knipoog
zolang 't helpt Lachen
heb er zelf geen last meer van..
*klopt ff snel af*

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:32

Als het helpt ben ik super blij, heb het al een half jaar ofzo, maar ze zitten op rare plekken.. Echt stijf naast je nagel, en sinds de banaan er op zit, prikt het alleen maar.. Maarja ik zie dat als goed teken ?? Tong uitsteken

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:34

ja klopt! dat had ik in het begin ook!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:39

Ik had er op mijn voet. Moest er toen spul op doen en daarna afplakken(niet met pleister ofzo maar met dan dat tape, nouja je snapt het denk wel Knipoog)Ik moest dat elke dag doen. Als ik dat tape eraf trok zat er altijd wel huid enzo aan. Maar die wrat zat er nog.
Het hielp niet echt. Maar toen ik ermee stopte waren ze binnen een half jaar weg Lachen
Laatst bijgewerkt door Steef op 14-08-08 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:39

Ben benieuwd de grote wrat op zijkant van me dikke teen voel ik niks van Clown nouja afwachten maar Tong uitsteken
De schillen zijn in iedergeval al lekker zwart Nagelbijten / Gniffelen
Straks maar even goed inpakken zodat je het niet goed ziet op het werk Tong uitsteken zullen ze wel zeggen wat heb jij dan... euhh Tong uitsteken

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:40

en niet aan ruiken Haha!
na een dag of 2 stinkt als de **** Vork

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:46

haha hoelang moet je het laten zitten dan, bedoel met douchen lijkt me ook niet handig Tong uitsteken
mag dan wel nieuw stukje op doen toch??

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:47

nee met douche worden ze nat en goor en vallen ze eraf.
ik deed dan gewoon een hele nieuwe.
ook als de schil uitgedroogt is. lekker sappig houden Haha!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:48

whahaha sappig Nagelbijten / Gniffelen
Nou hou jullie wel op hoogte, hoop dat ze nu eindelijk weg gaan

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:49

GimGirl schreef:
haha hoelang moet je het laten zitten dan, bedoel met douchen lijkt me ook niet handig Tong uitsteken
mag dan wel nieuw stukje op doen toch??

Heb je tegen mij? Bloos Zo ja hier antwoord.

Ja elke dag moest je het eraf halen, weer opnieuw aanstippen en weer nieuw stukje erop plakken. Met douche enzo heb je er niet echt last van omdat dat tape heel vast zit.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:33

euh ik had het algemeen haha..
Maar aanstippen, ik heb er nu alleen stukje bananenschil er op zitten haha..
Die bij me teen is er al weer af, door het lopen,, nouja morgen weer nieuw stukje er op, om nou weer banaan aan te snijden ook zo sonde

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:48

Pleister viel net tijdens werk van me vinger, en tot verbazing zag de wrat op zich er mooi schoon uit, zo schoon nog nooit gehad.. Maar goed zat wel wat bruins van de banaan er tussen maar als je dat weg keek was de wrat opzich best schoon haha.. Heel apart ben benieuwd morgen nieuw stukje er op :y)

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:28

ben benieuwd of het helpt! ga het ook proberen denk ik Bloos

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 18:46

Heb elke ochtend nog een nieuw verst stukje tussen gedaan, maar aangezien ik ze vandaag niet goed had verpakt en de tape op is en pleisters bijna, heb ik hem er nu maar afgehaald, en kijk morgen wel weer voor nieuwe Knipoog

Maar moet zeggen, ze zijn echt helemaal wit en zacht geworden, zo nu en dan jeukt het (met banaan er op) of prikt het juist.. Echt apart.... Maar je wilt niet weten hoe het eruit ziet als je de pleister er af haalt haha bah
Nouja morgen ochtend eerst weer ff douchen en dan weer nieuwe erop, hopelijk helpt het echt Knipoog