Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Breghje schreef:meestal ga ik ook alleen als ik me goed voel om te kijken bij welk gewicht dat is, en als ik me niet goed voel ook weer met dezelfde boodschap. Gelukkig hangt mijn humeur er niet vanaf bij mij, maar kan me voorstellen dat je niet vrolijker wordt als je geen resultaat ziet van je inspanningen.. :(:)

.
Ook altijd koud. Je kent het vast wel. Als ik met veel moeite 200 gram aankrijg is het er binnen een week van wat hockey wedstrijdjes weer af. Hoe frusterend..
Of anorexia. Je zegt niet tegen iemand ' Wauw, jij bent dik ! ' Maar iedereen zegt gerust ' Wauw, wat ben jij dun ' Dat doet zo zeer, en zelfs leraren die aan je vriendinnen vragen of je wel gewoon je lunch eet.. ik ben het zo zat.

postbodesiem schreef:En weet je wat ook zo erg is aan dit topic?? Elke keer die oranje regeltjes helemaal onderaan de pagina bekijken, dat gaat WEER over afvallen terwijl we dat juist NIET willen
we gaan klagen bij Bokt, dat we dat dus NIET willen en of de banners aangepast kunnen worden hihihihi!
nog 3 kilo en ik zit op mijn streefgewicht jiiiihaaaaaaa!! 

.