Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pikeur schreef:Ik heb 23 calorieen verbrand![]()
Zo'n crosstrainer is echt gaaf, jammer dat ik een beetje blut ben
Marly_ schreef:Ik ben nog steeds niet begonnen met mijn start to run, heb gewoon er geen tijd voor.
Al ben ik morgen wel de hele dag druk bezig, dus tijd om te snoepen heb ik niet. Fietsen, hele dag lopen op het werk (handig .. horeca!), fietsen, eten, paardrijden, fietsen, omkleden fietsen.![]()
Wie weet wat gezond is op broodjes? Ik werk namelijk in een broodjeszaak/lunchroom, dus ik mag elke pauze een broodje.
En mensen met vriendjes: wat dacht je van actief zijn met je lover?
_Tessaa schreef:1 à 2 blokjes mag best, alleen ik eet dan meestal alles op 'omdat ik dan toch al gesnoept heb'. Bij mij werkt dat dus niet.
Denk anders gewoon aan de zomer enzo, komt goed.
Crosstrainen is doodsaai, maar wel effectief. En best te doen met MP3/TV aan.
LittleKathy schreef:_Tessaa schreef:1 à 2 blokjes mag best, alleen ik eet dan meestal alles op 'omdat ik dan toch al gesnoept heb'. Bij mij werkt dat dus niet.
Denk anders gewoon aan de zomer enzo, komt goed.
Crosstrainen vind ik doodsaai, maar wel effectief. En best te doen met MP3/TV aan.
Dat vind ik dus niet! Het is een prettige beweging (als je een goed hebt en niet z'on krakkemikkig ding) en je belast totaal geen gewrichten wat je met hardlopen wel doet.
Je hebt een goede vetverbranding en je conditie wordt beter. Je hartslag wordt gemeten en geeft aan in welke zone je bevindt zodat je zo effectief mogelijk vet verbrand en spierweefsel opbouwt. Uiteraard moet je je eten hierop aanpassen, als je veel op de crosstrainer werkt heb je meer eiwitten nodig omdat je anders je speirweefsel weer afbreekt.
Zoiets was het iig