Ik herinner me nieteens meer hoe mijn tongpiercing gezet was trouwens.. Voelde er echt niks van, dacht dat het nog ging gebeuren.

Marlies, volgens mij hoor ik blond te zijn.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Had je dan niet verkeerde lengte ofzo?
marlies85 schreef:Of ze de tong van boven of van beneden af piercen, het resultaat blijft hetzelfde.Het heeft meer te maken met de voorkeur van de piercer zelf, het is maar net wat hij/zij de fijnste manier vindt.En je kunt prima meerdere piercings laten zetten in 1 keer, maar als het je eerste 'echte' piercing is adviseer ik je om er 1 te laten zetten.
kwadraatje schreef:Ik heb een vraagje over de tragus piercing.
Kan je nog gewoon oordoppen indoen? En je oren dichtdoen, zeg maar?
Zonder dat het stroef of pijnlijk gaat?
Anthea schreef:
kwadraatje schreef:Ik heb een vraagje over de tragus piercing.
Kan je nog gewoon oordoppen indoen? En je oren dichtdoen, zeg maar?
Zonder dat het stroef of pijnlijk gaat?
Nymphadora schreef:Ja, dat is ook wel iets wat mij tegenhoud, ik heb vaak oordopjes in, en bij een tragus lijkt me dat dat niet zo heel handig meer gaat..
[gast1122] schreef:Zit nog steeds te dubben (en mijn ouders over te halen) over een tongpiercing of toch een tragus ..
Puur uit nieuwsgierigheid ben ik gaan kijken op Youtube hoe ze precies een tongpiercing zetten.
Wat me opviel ; bij de een gaan ze van bovenop de tong door de tong heen en vervolgens eronder weer uit. Bij de ander is het juist andersom ; van onderen gaat de naald erin en komt er boven weer uit.
Ik weet niet óf het iets uitmaakt, maar wat toch wel nieuwsgierig naar dit ? Maakt het uit aan welke kant van de tong ze beginnen ?
(Mag je trouwens ook gelijk 2 piercings laten zetten, dus stel dat ik zowel een Tragus als Tongpiercing zou nemen ?)