Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) vond hij ook verder de moeite niet waard om je druk over te maken,hij had immers al telefonisch contact gehad.Dat was ook prettig.
zo te horen gebeurd dat ook niet overal.
en knap dat jullie het hier zo openbaar neerzettten.
.Half opgeladen iedere keer en nu is het geheugen van slag en laad maar een beetje op en is ook snel leeg.Hoe meer ik doe,hoe sneller ik "leeg" ben
bah...begin het al aardig zat te worden eigenlijk.devine schreef:Vindt het wel fijn om te lezen dat hier ook op bokt een topic hierover gaaten knap dat jullie het hier zo openbaar neerzettten.
Veel dingen die ik terug lees zijn zeker herkenbaar
BarbaLala schreef:Ja inderdaad Tinky, het delen scheelt al zoveel![]()
Ik heb qua sociale contacten op t moment eigenlijk ook alleen mn vriendje en de mensen op stal waar ik wel eens mee rijd.
Verder niks!
Het stoort me, maar ik kàn gewoon geen afspraken nakomen of maken, kost zoveel energie en leuk doen maar het niet zo voelen, blegh.
Jup...en de contacten die jij beschrijft heb ik ook zo'n beetje...+ mijn ouders en zus
BarbaLala schreef:Ja, goed mn moeder en zusje heb ik ook maar die reken ik er niet bij, want contact met mn moeder is niet zo, al wonen we in 1 huis![]()
Stom hè?
Ik heb ook al 4x iets met een vriendin afgesproken, maar steeds gaat t niet door, mede daardoor :S
Tinky12 schreef:Een ding weet ik wel en dat is ..als je in "onze malle molen zit"je vooral dingen moet doen die je leuk vind.Alleen op deze manier kun je eruit krabbelen.Vervelend als iemand als je moeder dat anders vind.Soms is het voor buitenstaanders enorm moeilijk te begrijpen en het enige wat ik kan adviseren is om ze in te laten lichten door een deskundige die jij vertrouwd.
Bedoel...je hoeft niet met fluwelen handschoentjes te worden aangepakt maar iemand radicaal de grond in te trappen...nee
BarbaLala schreef:Tinky12 schreef:Een ding weet ik wel en dat is ..als je in "onze malle molen zit"je vooral dingen moet doen die je leuk vind.Alleen op deze manier kun je eruit krabbelen.Vervelend als iemand als je moeder dat anders vind.Soms is het voor buitenstaanders enorm moeilijk te begrijpen en het enige wat ik kan adviseren is om ze in te laten lichten door een deskundige die jij vertrouwd.
Bedoel...je hoeft niet met fluwelen handschoentjes te worden aangepakt maar iemand radicaal de grond in te trappen...nee
You tell my momma?
Iemand met een witte jas,maakt vaak meer indruk
Tinky12 schreef:Een ding weet ik wel en dat is ..als je in "onze malle molen zit"je vooral dingen moet doen die je leuk vind.Alleen op deze manier kun je eruit krabbelen.Vervelend als iemand als je moeder dat anders vind.Soms is het voor buitenstaanders enorm moeilijk te begrijpen en het enige wat ik kan adviseren is om ze in te laten lichten door een deskundige die jij vertrouwd.
..gaat echt niet goed. Mijn benen voelen of hangt er 50 kg aan..zo ontzettend moe. Wil vandaag eigenlijk naar de stad, maar weet niet of ik de puf heb. Rijden heb ik de hele week al niet gedaan (door buikgriep), maar heb de puf niet er weer op te klimmen. Moet vanavond oppassen bij de buren, kan wel latertje worden..4 kids..moet er niet aan denken. Met de hond uit..nou volgens mij stort ik halverwege neer.