Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
devine schreef:Vindt het wel fijn om te lezen dat hier ook op bokt een topic hierover gaaten knap dat jullie het hier zo openbaar neerzettten.
Veel dingen die ik terug lees zijn zeker herkenbaar
BarbaLala schreef:Ja inderdaad Tinky, het delen scheelt al zoveel![]()
Ik heb qua sociale contacten op t moment eigenlijk ook alleen mn vriendje en de mensen op stal waar ik wel eens mee rijd.
Verder niks!
Het stoort me, maar ik kàn gewoon geen afspraken nakomen of maken, kost zoveel energie en leuk doen maar het niet zo voelen, blegh.
BarbaLala schreef:Ja, goed mn moeder en zusje heb ik ook maar die reken ik er niet bij, want contact met mn moeder is niet zo, al wonen we in 1 huis![]()
Stom hè?
Ik heb ook al 4x iets met een vriendin afgesproken, maar steeds gaat t niet door, mede daardoor :S
Tinky12 schreef:Een ding weet ik wel en dat is ..als je in "onze malle molen zit"je vooral dingen moet doen die je leuk vind.Alleen op deze manier kun je eruit krabbelen.Vervelend als iemand als je moeder dat anders vind.Soms is het voor buitenstaanders enorm moeilijk te begrijpen en het enige wat ik kan adviseren is om ze in te laten lichten door een deskundige die jij vertrouwd.
Bedoel...je hoeft niet met fluwelen handschoentjes te worden aangepakt maar iemand radicaal de grond in te trappen...nee
BarbaLala schreef:Tinky12 schreef:Een ding weet ik wel en dat is ..als je in "onze malle molen zit"je vooral dingen moet doen die je leuk vind.Alleen op deze manier kun je eruit krabbelen.Vervelend als iemand als je moeder dat anders vind.Soms is het voor buitenstaanders enorm moeilijk te begrijpen en het enige wat ik kan adviseren is om ze in te laten lichten door een deskundige die jij vertrouwd.
Bedoel...je hoeft niet met fluwelen handschoentjes te worden aangepakt maar iemand radicaal de grond in te trappen...nee
You tell my momma?
Tinky12 schreef:Een ding weet ik wel en dat is ..als je in "onze malle molen zit"je vooral dingen moet doen die je leuk vind.Alleen op deze manier kun je eruit krabbelen.Vervelend als iemand als je moeder dat anders vind.Soms is het voor buitenstaanders enorm moeilijk te begrijpen en het enige wat ik kan adviseren is om ze in te laten lichten door een deskundige die jij vertrouwd.