Maar wel super dat je zo weinig pijn hebt. De ergste pijn is binnen een week weg. Maar de spierpijn in je kuit met die kramp komt vaak na een paar dagen en dan wil je wel weer pijnstillers slikken weet ik uit ervaring
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) die sinds eind januari mijn arabier rijdt, voor het eerst spingtraining. Mijn paard vind springen helemaal leuk, ik niet want ik ben een keer goed hard op concour onderuit gegaan, pony heeft het helaas niet overleefd (voorbeen op 3 plaatsen gebroken) en sindsdien durf ik niet meer

) voelde ik mijn knie toch behoorlijk 's avonds..... Dus, komende week toch nog maar even rustig aan doen
Dat is maar een klein stukje maar ik voelde er niks van. Dan ben je idd geneigd om zonder krukken te gaan lopen maar ik blijf toch maar braaf op krukken hobbelen. 

ik heb er geen pijn aan. De rest van de wondjes met hechtingen zijn wel mooi genezen!

peanutbutter schreef:Als de pijn na 1,5 afzakte lijkt het mij inderdaad meer een medial band. Bij een afgescheurde kruisband zou dat niet het geval zijn geweest (althans bij mij).

....
en ik dus nog niet in uniform de straat op mag maar alleen zit werk mag doen.