Ik doe zo'n 2 1/2 dag met een ampul, soms 3 dagen.... en ik neem ook maar 2 of 3 trekjes.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennekeR schreef:en als de ampul leeg is merk je dat wel..... het smaakt minder en soms moet je harder trekken.
Ik doe zo'n 2 1/2 dag met een ampul, soms 3 dagen.... en ik neem ook maar 2 of 3 trekjes.
liannes schreef:@FennekeR, dan kan je zien dat het ook veel in je beurs bespaard!!
FennekeR schreef:* De "watten" hebben dan ook vaak een andere kleur [*olduser*].
* Als ik denk dat de ampul leeg is, laat ik er een druppeltje water inlopen en dan gaat de ampul weer een tijdje mee.
(met dank aan EmDee voor deze tip.![]()
)
FennekeR schreef:liannes schreef:@FennekeR, dan kan je zien dat het ook veel in je beurs bespaard!!
Hahaha dat staat in het begin van dit topic, ik had in 10 weken tijd 300,-- bespaard.
Ik gebruik de e-sigaret vanaf 3 juli, dus nu is het wel wat meer inmiddels.
Ik rookte een pakje camel per dag en in het weekend wel meer. Na aftrek van de aanschaf van de ampullen hield ik nog 300,-- euro over.
KiWiKo schreef:ik vind het voor alsnog wel gruwelijk wennen zeg!!.
Nicolletje schreef:Als je zo'n partysmoker koopt, kan je dan de ampullen bij de Primera halen of moet dat ook via internet?
Ik vind het vooralsnog een jungle van onduidelijke informatie en namen (esigaret, human body, ruyan, partysmoker...) maar ik denk dat ik er ook 1 ga bestellen t.z.t.
Ik ben namelijk té verslaafd
FennekeR schreef:KiWiKo schreef:ik vind het voor alsnog wel gruwelijk wennen zeg!!.
Rook je ook nog gewone sigaretten? Dan duurt het wennen langer, ik rook nog zo'n 5,6 echte sigaretten per dag ipv een heel pakje.
De smaak van de e-sigaret is anders maar ik was er snel aan gewend.
KiWiKo schreef:ik rook om en om
maar er zit wat mij betreft geen smaak aan![]()
ach wen er wel aan
KiWiKo schreef:hahaha dat zal het zijn![]()
ik heb nu de "probeer"ampul erin zitten