Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Supertje, damn stond bij je geboorte ook vooraan in de rij van 'minstens 1 afwijking'
ADD is inderdaad een aandachtsstoornis![]()
Ik heb bronchitis gekregen, hoera! Prednisolon werkt bij mij niet dus ik mag nooooooit meer alleen prednisolon alleen in combi met antibiotica. Ik zit nu aan de antibiotica, hoeraBen nu al 2 week ziek, slaap 's nachts niet door de benauwdheid en ben kapot overdag. Nog 1 weekje kuren en dan ben ik weer zo gezond als ehhhh ik normaal ben
Supertje schreef:Vooral de verdeling van concentratie is niet helemaal zoals het hoort, in mijn hoofd is het zo druk dat ik me heel moeilijk ergens volledig op kan concentreren en ik ben heel snel afgeleid. Behalve in sommige gevallen, dan kan ik me juist heel erg concentreren maar heb ik nergens anders meer oog voor.
Citaat:Achilles als Eucalipta.... ha ha ha, heb er gelijk een beeld bij
Achilles schreef:@lor1_1984 Als je erg veel aan je hoofd heb loop je er ook gewoon min of meer overspannen bij.
'Overspannen' ben ik nu al 6 jaar dankzij mijn verminkte breintje en hoe meer info er van buiten komt hoe hekseriger ik ben.![]()
Nu heb ik 2 schatten van kinderen die dat wel weten en ze stoppen pas met klieren als ik op eucalipta ga lijken.
paintedblack schreef:Citaat:Volgende week heb ik een adem-test om te kijken of ik een lactose-allergie heb.
Barmat schreef:Achilles: mn vriend had het in de gaten hoor, hij was druk bezig mij niet steeds tegen alles op te laten botsen en rare dingen zoals luiers in mn karretje te flikkeren(Ben kinderloos)
Barmat schreef:Blonde eucalipta...... wel met die wrat dan???![]()