Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PinkyBubble schreef:Ik wil als ik emotioneel pijn heb dit proberen te overstemmen met de lichamelijke pijnBeetje dom enzo...
MelOdYs_Star schreef:PinkyBubble schreef:Ik wil als ik emotioneel pijn heb dit proberen te overstemmen met de lichamelijke pijnBeetje dom enzo...
Jammer dat je zegt dat het een beetje dom is, want dit is 'meestal' de reden van automutilatie! Mentale pijn niet meer voelen of minder voelen door jezelf pijn te doen.
MelOdYs_Star schreef:Okee. Maar in die context zeg je het niet alleen over jezelf, maar ook over andere. Zoals ik het lees. Maar goed.
MelOdYs_Star schreef:Ja uiteraard is het logisch dat het gevoelig ligt, ik zei het dan ook niet voor niets. En ja ik zit ook niet voor niets in dit topic te posten. Ik ben me er degelijk van bewust dat dit gevoelig ligt. Doe het zelf ook hè, dus weet wel waar ik het over heb.
*Edit ; Ik bedoel het niet zo rot als dat het opgevat kán worden.
MelOdYs_Star schreef:Inderdaad. En hier zie je maar weer dat je zeker de enige niet bent. Maar ondanks alles ervaart iedereen alles op een andere manier, maar we kunnen elkaar altijd steunen en proberen te begrijpen of ons inleven! Sterkte.
PinkyBubble schreef:Mijn pb is ook altijd open voor mensen die willen praten, of mijn verhaal willen weten.
gapbdh schreef:Er komen er steeds meer bij zie ik.
Met mij gaat het wel al steeds beter, ik leer dingen een plekje te geven en naar de toekomst te kijken, ipv het verleden.
Ik word steeds vrolijker, en heb ook weer 'zin'.
Snijden wordt een stuk minder, slaap ong. 6 uur ipv van de 3,5 per nacht en heb al veel complimentjes gehoord dat ik weer straal!
Ik heb zeker nog een lange weg te gaan, ook moet ik mijn littekens zien te accepteren maar ik weet dat ik er ooit kom.
Ik ben trots op jullie allemaal, om jullie je zo bloot te geven en openstellen voor iedereen!