en ik heb een tijd terug ook veel gehangen met haar maar nu al een tijdje niet weer gedaan.. gezeten heb ik nog nooit gedaan op haar, ze schiet namelijk nogal snel weg als ik hand achter het zadel o.i.d leg..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:mijn rijbroeken zijn laag, dat is het probleem niet.. alleen is het niet pijnnlijk/ vervelend/ gevaarlijk op met een navelpiercing op een hard-zadel te gaan liggen?
sylv_n_ schreef:Citaat:Nou ik mag hem ook pas sinds nu.. heb mn moeder omgekocht
En heeeeel lang zeuren helpt
Jij bent wel een jar jonger dan ik![]()
Ik zeur er echt al heel langer over maar mijn ouders blijven zeggen dat het storend en ordinaire is tijdens bijvoorbeeld een solicitatiegsprek en dat er anders tegen je aan wordt gekeken. Maar dat was misschien in hun tijd maar nu is het heel normaal als je piercings hebt toch? of wordt je echt anders behandeld?
Bienotje schreef:Heb afgelopen weekend een piercing boven in mijn oor laten zetten bij tattoo bob
Pff, door dat kraakbeen heen voel je wel goed trouwensVond bij mijn navel minder pijnlijk.
Op mijn werk met mijn haar los ziet niemand er wat van (nu nog niet in ieder geval), dat is wel prima eigenlijk.. In mijn gezicht zou geen probleem zijn denk ik, maar echt professioneel als ik met externe personen opdrachten aan het bespreken ben is het ook weer niet..
Sorlede schreef:@femmefatale1 , nee hebben niet verdoofd. Tegenwoordig mag dat niet meer. HOoguit bij sommige gebruiken ze koud spray. Maar ook dit heb ik niet gehad. T beste is gewoon zo. Heb jij echt verdoving gehad of koud spray?
Mja, 10 jaar geleden mocht dat ook wel nog.
Ben je er nog altijd blij mee? Heb je ook meer plezier ervan tijdens de sex![]()
Ik moet nog 4 weken wachten om t zelf te ondervinden. En dan meteen een andere piercing erinVind ik leuk, om verschillende dan erin te doen. Wat heb jij erin? Heb je vch, of hch?
Bienotje schreef:Dat het lang duurt om te genezen dat klopt ja, maar nu ik stil achter de computer zit voel ik geen pijn ofzo. Wel met schoonmaken of per ongeluk stoten weer even, maar dat trekt na een tijdje gewoon weer weg. hopenlijk blijft dat zo![]()
Pff, wat goed dat je toch volgehouden heb!
P.s. hoe maak/ maakte jij hem schoon?
Sorlede schreef:vch, en hch betekent. Verticale clithood en horizontale clithood.
Sorlede schreef:@femmefatale1 , nee hebben niet verdoofd. Tegenwoordig mag dat niet meer. HOoguit bij sommige gebruiken ze koud spray. Maar ook dit heb ik niet gehad. T beste is gewoon zo. Heb jij echt verdoving gehad of koud spray?
Mja, 10 jaar geleden mocht dat ook wel nog.
Ben je er nog altijd blij mee? Heb je ook meer plezier ervan tijdens de sex![]()
Ik moet nog 4 weken wachten om t zelf te ondervinden. En dan meteen een andere piercing erinVind ik leuk, om verschillende dan erin te doen. Wat heb jij erin? Heb je vch, of hch?
Bienotje schreef:Jammer van een tattoo vind ik dat het zo definitief is trouwens
Wat nu leuk lijkt om te zetten, kan over 30 jaar best eens anders zijn lijkt me.. Leuk hoor, als bejaarde met een verlopen vlinder op je enkel of een trible op je onderrug![]()
Dat lijkt me toch minder eigenlijk..