[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:46

ik heb hem nu een paar dagen Bloos maar bedacht me net dat ik mijn kwpner wel dit jaar nog onder hte zadel wil krijgen Vork
en ik heb een tijd terug ook veel gehangen met haar maar nu al een tijdje niet weer gedaan.. gezeten heb ik nog nooit gedaan op haar, ze schiet namelijk nogal snel weg als ik hand achter het zadel o.i.d leg..

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:48

Als je straks je piecing wat langer hebt gaa het denk ik wel en tot die tijd kun je misschien een pleister erover plakken ofzo. maar ik heb met mijn paardrij broek nooit ergens last van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:53

mijn rijbroeken zijn laag, dat is het probleem niet.. alleen is het niet pijnnlijk/ vervelend/ gevaarlijk op met een navelpiercing op een hard-zadel te gaan liggen? Clown

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:08

volgens mij niet hoor. en als je daar bang voor bent gewoon een pleister op plakken dan is er niks aan de hand. misschien als je hem stoot dat het wel even pijn kan doen maar dat zal allemaal wel mee vallen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:22

Shanna schreef:
mijn rijbroeken zijn laag, dat is het probleem niet.. alleen is het niet pijnnlijk/ vervelend/ gevaarlijk op met een navelpiercing op een hard-zadel te gaan liggen? Clown

als je hem net hebt wel Ja
maar heb hem nu 2,5 maand en doet niet pijn
maar je moet wel opletten dat je dan nergens achter blijft haken met je piercing Nagelbijten / Gniffelen
want dan ben je de l*l Nagelbijten / Gniffelen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 07:57

Vooral in het begin voelt je buik nog erg beurs, maar dat gaat wel over hoor (geef je piercing wel eerst goed de tijd om te helen zou ik zeggen). Verder kun je er altijd tzt voor kiezen om tijdens je piercing even uit te laten (alhoewel je daarvoor wel eerst goed genezen moet zijn ook, anders groeit het in no time weer dicht).

Ik heb trouwens sinds gisteren een tweede piercing erbij Lachen

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 08:25

@ Sorlede:

Hebben ze bij jou geen verdovingszalf gebruik of zo?
Ik heb em op dezelfde plek, al een jaar of 10, maar bij mij hadden ze het verdoofd..

Haha, en wacht maar tot het genezen is... het is voor mij echt een toevoeging..

@ Bienotje: waar heb je ze zitten, of heb ik hier over heen gelezen..?

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:27

@Bienotje: ik ben ook beniuwd waar je hem hebt zitten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:29

sylv_n_ schreef:
Citaat:
Nou ik mag hem ook pas sinds nu.. heb mn moeder omgekocht Clown
En heeeeel lang zeuren helpt Tong uitsteken

Jij bent wel een jar jonger dan ik Knipoog
Ik zeur er echt al heel langer over maar mijn ouders blijven zeggen dat het storend en ordinaire is tijdens bijvoorbeeld een solicitatiegsprek en dat er anders tegen je aan wordt gekeken. Maar dat was misschien in hun tijd maar nu is het heel normaal als je piercings hebt toch? of wordt je echt anders behandeld? Bloos

ligt er aan waar je werkt, in een winkel niet zo snel, maar op een bank weer wel.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:43

Ik heb in een supermarkt gewerkt, en de baas vond het niet leuk als je een tongpiercing had, of een andere piercing in je gezicht

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 00:01

Da's bij mij dus echt relaxed, ik werk bij de Xenos en zit vaak achter de kassa en heb nu 14 oorbellen (heb weer een nieuwe erbij laten zetten Haha! ) en een neuspiercing en heb me haar altijd in een staart en nog nooit ergens commetaar over gehad^^ Nja, als ik een lippiercing of zoiets zou hebben, zou het denk ik wel een ander verhaal worden Tong uitsteken

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 08:07

Heb afgelopen weekend een piercing boven in mijn oor laten zetten bij tattoo bob Lachen

Pff, door dat kraakbeen heen voel je wel goed trouwens Knipoog Vond bij mijn navel minder pijnlijk.

Op mijn werk met mijn haar los ziet niemand er wat van (nu nog niet in ieder geval Knipoog ), dat is wel prima eigenlijk.. In mijn gezicht zou geen probleem zijn denk ik, maar echt professioneel als ik met externe personen opdrachten aan het bespreken ben is het ook weer niet.. Clown

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:23

@femmefatale1 , nee hebben niet verdoofd. Tegenwoordig mag dat niet meer. HOoguit bij sommige gebruiken ze koud spray. Maar ook dit heb ik niet gehad. T beste is gewoon zo. Heb jij echt verdoving gehad of koud spray?
Mja, 10 jaar geleden mocht dat ook wel nog.
Ben je er nog altijd blij mee? Heb je ook meer plezier ervan tijdens de sex Bloos
Ik moet nog 4 weken wachten om t zelf te ondervinden. En dan meteen een andere piercing erin Lachen Vind ik leuk, om verschillende dan erin te doen. Wat heb jij erin? Heb je vch, of hch?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 12:54

Bienotje schreef:
Heb afgelopen weekend een piercing boven in mijn oor laten zetten bij tattoo bob Lachen

Pff, door dat kraakbeen heen voel je wel goed trouwens Knipoog Vond bij mijn navel minder pijnlijk.

Op mijn werk met mijn haar los ziet niemand er wat van (nu nog niet in ieder geval Knipoog ), dat is wel prima eigenlijk.. In mijn gezicht zou geen probleem zijn denk ik, maar echt professioneel als ik met externe personen opdrachten aan het bespreken ben is het ook weer niet.. Clown

Haha.
Die is idd pijnlijk.
Nou ja, het zetten valt mee, maar als je hem per ongeluk aanraakt met haar kammen oid. Boos!
Ik heb hem vervangen door een oorbel met knopje erachter.
Heb hem er 2! x doorgetokken met de haarborstel.
Nou, dat geeft een bloedbad kan ik je vertellen! Sigaar

Ik hem hem in de piecingshop laten vervangen door een staafje met aan twee kanten een klein bolletje.
Nu na 6 maand geen pijn en ik ben er helemaal gek mee.
Zit alweer aan helix nr2 te denken... Bloos

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 14:14

Sorlede schreef:
@femmefatale1 , nee hebben niet verdoofd. Tegenwoordig mag dat niet meer. HOoguit bij sommige gebruiken ze koud spray. Maar ook dit heb ik niet gehad. T beste is gewoon zo. Heb jij echt verdoving gehad of koud spray?
Ben je er nog altijd blij mee? Heb je ook meer plezier ervan tijdens de sex Bloos
Ik moet nog 4 weken wachten om t zelf te ondervinden. En dan meteen een andere piercing erin Lachen Vind ik leuk, om verschillende dan erin te doen. Wat heb jij erin? Heb je vch, of hch?

Wat bedoel je met vch of hch?
Bij mij hadden ze er eerst een verdovende zalf op gedaan.. en heb van het piercen zelf helemaal geen pijn gehad. Tuurlijk voel je wel dat ze er ineens door zijn, maar geen pijn oid..

Wat gevoel betreft.. tja wat zal ik zeggen.. voor mij is het een prettige aanvulling.
Wat je wel zal gaan merken is dat hij soms best in de weg zit, bv ook met paardrijden.
En soms moet je ook even naar de wc omdat hij erg vervelend zit, maar het is even zoeken naar de juiste positie in rust..

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 14:28

Nou, een tweede gaat het voor mij niet worden hoor. Vind het zo wel voldoende Knipoog

Heb trouwens nu direct al een staafje en geen ringetje o.i.d. Maar per ongeluk haar dat er achter blijft hangen of omdraaien in je slaap op de andere zijde is nog geen succes!

Na 6 maanden pas pijnvrij trouwens? Had je er dan continu last van of bedoel je alleen bij per ongeluk aanraken ofzo?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 14:35

Ja. Heb hem in februari laten zetten en eigenlijk 2 weken al geen pijn meer, dus....... een dikke 5 maand alleen op mijn linkerkant kunnen slapen.

Ach, wie mooi wil zijn moet pijn lijden..... Bloos

En gister las ik op een website dat een kraakbeen piercing een genesingstijd heeft van 6 tot 9 maand.
Heb ik geluk Knipoog

Ik heb er btw altijd erg veel pijn aan gehad, maar gelukkig heb ik volgehouden.
Vriend heeft vaak genoeg gedreigd om hem eruit te halen, maar niet toegelaten.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 16:02

Dat het lang duurt om te genezen dat klopt ja, maar nu ik stil achter de computer zit voel ik geen pijn ofzo. Wel met schoonmaken of per ongeluk stoten weer even, maar dat trekt na een tijdje gewoon weer weg. hopenlijk blijft dat zo Knipoog

Pff, wat goed dat je toch volgehouden heb!

P.s. hoe maak/ maakte jij hem schoon?

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 16:04

vch, en hch betekent. Verticale clithood en horizontale clithood.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 16:07

Bienotje schreef:
Dat het lang duurt om te genezen dat klopt ja, maar nu ik stil achter de computer zit voel ik geen pijn ofzo. Wel met schoonmaken of per ongeluk stoten weer even, maar dat trekt na een tijdje gewoon weer weg. hopenlijk blijft dat zo Knipoog

Pff, wat goed dat je toch volgehouden heb!

P.s. hoe maak/ maakte jij hem schoon?

Schoonmaken met zo'n flesje oorbel druppels. 2/4 x per dag een druppel erop en dan de piercing heen er weer draaien.
Maar toen dat op was heb ik water gekookt en soda in opgelost, dat in een flesje en daar 2 x per dag mee druppelen.
En met douchen gewoon mijn oor inzepen met unicura vloeibaar en goed schoon spoelen.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 17:22

Sorlede schreef:
vch, en hch betekent. Verticale clithood en horizontale clithood.

Aha, dat wist ik niet..
Van links naar rechts, dat is volgens mij horizontaal...
Het balletje hangt er precies op zeg maar... Bloos

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 19:32

Sorlede schreef:

Wel even langer dan 4 weken wachten met wisselen he meis?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 22:43

ai, nu denk ik dat de clithood overgaat. Bloos
Dan maar een tattoo.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 07:54

Jammer van een tattoo vind ik dat het zo definitief is trouwens Knipoog

Wat nu leuk lijkt om te zetten, kan over 30 jaar best eens anders zijn lijkt me.. Leuk hoor, als bejaarde met een verlopen vlinder op je enkel of een trible op je onderrug Clown

Dat lijkt me toch minder eigenlijk..

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 08:05

Bienotje schreef:
Jammer van een tattoo vind ik dat het zo definitief is trouwens Knipoog

Wat nu leuk lijkt om te zetten, kan over 30 jaar best eens anders zijn lijkt me.. Leuk hoor, als bejaarde met een verlopen vlinder op je enkel of een trible op je onderrug Clown

Dat lijkt me toch minder eigenlijk..

heey zeg.
we gaan toch niet schelden.
ik wil ook een tribal op me onderrug.
tja dat het definitief is, is wel bekend, maar heb er dan ook erg lang over gedacht hoor. Tong uitsteken Haha!