Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Als ik jou was zou ik als de wiederweerga terug gaan. Nu is het misschien niet zo erg, maar het wordt steeds erger en helemaal als straks je verstandskiezen gaan doorkomen. Ik had dus alleen onder een draadje en toen is het boven gaan verschuiven door mijn verstandskiezen.
Daarom dat ik nu weer een half jaar een beugel heb gehad. Die gaat er dus morgen uit en dan krijg ik boven ook een draadje.
girlchat11 schreef:Echt zo naaient. Ik gister helemaal blij naar de orto want de bovenkant mocht er uit. Ik kom dus aan ga zitten in de stoel met een big smile. en ik vraag dus aan de orto hoe ze die ringen aan de achterkant er eigenlijk van af gingen halen. Warrop mijn orto zecht van dat doen we met een tangetje, daar voel je niks van. Waarop hij aan mij vraagt waarom ik dat nu al wou weten. Waarop ik dus heel vrolijk en blij zeg dat me beugel er vandaag uit ging. De orto kijkt dus even op zijn papiertje en zecht nee hoor je hebt CONTROLE!!!!!!! Ik had echt zoties van WAT??? Dat kan niet. Ze hadden me meerdere malen gezecht dat hij er de vongede afspraak uit mocht. (en dat was dus deze afspraak) Ik helemaal boos naar mijn moeder en die zecht dus van nou dan gaat wij even gezellig met die orto van jou babbelen. Dus wij weer terug naar de orto en hij zecht zo van ja sorry maar wij kunnen er nu niks meer aan doen, we hebben nu geen tijd om hem er nog uit te halen, we willen het optimale effect, als de appartuur er uit gaat word dat vermeld,(het geen wat dus ook gebeurt was) Dus nu heb ik een afspraak voor 12 oktober en dan gaat hij er uit. Ze hebben nu alleen een knikje aan de voor mij gezien linker kant gemaakt en een paar stiekies vervanngen. Dat kost dan even 45 euro (KATSCHING!!) Baal er echt van...
lonniejj schreef:Mocht die van mij er maar al uit
ik loop er al 3 en een half jaar mee rond, en ik minstens nog een jaar van de ortho...