[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:28

C_hristel schreef:
Ik dacht dat een tragus meestal aan 1 kant word gedaan?

ja, het is een piercing in feite, geen knopje. maar sommige mensen hebben het wel.

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:36

C_hristel schreef:
Ik heb gistere nog een hele mooie piercing gekocht! Hij is van titanum en goud kleurig, helemaal wat ik zochte Haha!

hehe eindelijk Haha!

mijn tong Wordt na het uitgaan ook iets dikker...

C_hristel

ja precies, ik zie het ook als een piercing. En een neuspiercing doe je ook niet aan beide kanten :d. mrja het kan idd wel, zie het wel vakker.

C_hristel

marleenn: zijn jou piercings van dat webshopje al binnen?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:38

ik wil misschien eerdaags navel piercing laten zetten maar doet dat zeer??? de een zegt van wel de ander zegt van niet

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:42

Alleen het prikje voel je even, voor de rest niet (is mijn ervaring)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:54

Ik vond hem wel degelijk pijnlijk omdat het stugge huid is.
Maarja,iedereen heeft een andere pijngrens en ervaart dingen anders,dus,je kunt toch nooit een standaard antwoord geven...

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:55

ik heb er in ieder geval niks van gevoeld
ook nooit onstoken gehad,
ben er na 2 dagen al mee gaan zwemmen Bloos
gelukkig geen last van gehad

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:41

C_hristel schreef:
Alleen het prikje voel je even, voor de rest niet (is mijn ervaring)

ik voelde ALLES. maar mijn piercer is ook echt een Hells Angel ( serieus) , een stoere grote man.
hmmm... Lachen ik voelde wel alles dus. en het deed wel zeer. net een achtbaangevoel vond ik het.

maar ik ben er wel blij mee Lachen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:45

Mijn piecer werkt samen met het ziekenhuis. Hij tatoeert ook littekens weg ofzo. Heb daar echt voor en na foto's van gezien, nou gwn in 1 woord geweldig. Ik vertrouw hem dus ook wel Haha!

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:32

C_hristel schreef:
marleenn: zijn jou piercings van dat webshopje al binnen?

haha ja Knipoog heb hem een dag voor koninginnedag binnen Haha!
hij zit wel heel goed! heb nergens las van dus kan ook tegen CS Cool

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:33

ik voelde alles wel heel goed met het zetten. gelukkig is het hopenlijk maar voor 1 keer Knipoog

Miss_Monet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:50

Hoe duur is een navelpiercing ongeveer?

Lijkt me best wel gaaf om er één te hebben namelijk..

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:10

Miss_Monet schreef:
Hoe duur is een navelpiercing ongeveer?

Lijkt me best wel gaaf om er één te hebben namelijk..

ligt eraan welke piercing je er in zet, maar je hebt ze denk ik al vanaf 30 euries incl zetten.

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:56

@Calice, wow gave piercing heeft je vriend! Hij lijkt me alleen wel onhandig en jammer dat je er zelf vrij weinig van kunt zien zo !! Knipoog

@buster4ever, ik vond mn navelpiercing helemaal niet zo´n zeer doen. Mn sternum wel en sommige mensen vonden dat weer minder pijnlijk. Maar je moet niet van de pijn van een ander uit gaan, als je er echt graag een wilt dan maakt die minuut pijn niets uit!! En achteraf maakt het je al helemaal niets meer uit!! Haha!

@anjatjeuh en scarlet
Ik zag vandaag dat het staafje ietstje meer naar voren is gekomen, volgens de piercer zou dit ook gebeuren dus ik neem aan dat dit goed is?!?! Ze liggen er nog wel op, het is niet zo dat het staafje uitsteekt, maar als ik de huid daar met mn vinger wat beweeg, dan zie je dat een beetje. Is dat nu een goed teken gezien de piercer dit heeft gezegd?? En ik maak het de laatste tijd iets minder goed schoon, dus minder met zeep en zoutwateroplossing maar wel de verzorgingsdruppels, nu is het wel wat rustiger geworden, minder rood. Hoelang hebben jullie je piercing naverzorgd? (wat een vragen heb ik de hele tijd voor jullie zeg Haha! Haha! )

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:02

Lous schreef:
Is ook totaal niet verstandig om door een moedervlek te piercen, of bedoel je dat die moedervlek er teveel naast gaat zitten Knipoog ?

Ik wil hem ook niet door mijn moedervlek heen piercen maar moedervlek naast de piercing lijkt me nou echt niet mooi.

Surface in de onderrug lijkt me ook wel mooi.. Tong uitsteken Maar het lijkt me echt lastig schoonmaken eigenlijk.. Hmm.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:08

SuusJa schreef:
@anjatjeuh en scarlet
Ik zag vandaag dat het staafje ietstje meer naar voren is gekomen, volgens de piercer zou dit ook gebeuren dus ik neem aan dat dit goed is?!?! Ze liggen er nog wel op, het is niet zo dat het staafje uitsteekt, maar als ik de huid daar met mn vinger wat beweeg, dan zie je dat een beetje. Is dat nu een goed teken gezien de piercer dit heeft gezegd?? En ik maak het de laatste tijd iets minder goed schoon, dus minder met zeep en zoutwateroplossing maar wel de verzorgingsdruppels, nu is het wel wat rustiger geworden, minder rood. Hoelang hebben jullie je piercing naverzorgd? (wat een vragen heb ik de hele tijd voor jullie zeg Haha! Haha! )

Het kan wel dat je zwelling nu wat afgenomen is en het staafje daardoor wat meer vanvoor zit, en dat lijkt me alleen maar positief. Denk dat mijn bolletjes nu idd ook wel wat meer uitsteken dan in het begin. En ik ben mn piercing ongeveer anderhalve maand elke ochtend en avond met de verzorgingsdruppels blijven doen, heb toen afgebouwd en nu (heb em nu... 3 maand ofzo? Tong uitsteken ) doe ik alleen nog maar onder de douche goed met water spoelen. Zeep of zoutwater heb ik nooit gebruikt. Nooit last mee gehad op deze manier...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:10

Suwbi schreef:
Mijn helix was geschoten ja Ja
Maar het knopje zat in het gaatje als je begrijpt wat
ik bedoel ik moest hem er doorheen duwen

Ik heb hem ook laten schieten, laat nooit meer kraakbeen schieten, ik heb nu een heel lelijk misvormd oor Haha!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:17

Ja nou ik laat het ook niet meer schieten want ik heb gegilt daar bij die ehbo je wilt niet weten Tong uitsteken hahaha ..Gelukkig is het nu over Knipoog Alleen kan die antibiotica niet slikken ik ben er blijkbaar allergisch voor Scheve mond

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:18

Mijn labret heb ik heel tijd geleden uitgehaald maar de gat is nog steeds open, ik denk nu erover na om een ring in te zetten maar ik weet het nog niet zeker. (ik wil iig geen grote ring maar een kleine subtiel ring)

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:34

@ SuusJa, hij is wel eens blijven hangen aan zijn jas of t-shirt maar veder heeft hij er geen problemen mee. wel maak ik hem af en toe goed schoon. (zelf kan je niet overal goed bij) en dat hij er zelf niet veel van ziet vind hij niet erg Tong uitsteken het is ene plek waar je niet vaak ene piecing ziet en darom wou hij hem daar haha. hij heeft er overigens erg veel leuke reacties op gehad! ook van vreemde mensen Ja .

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:15

@ Anjatjeuh, denk dat ik dan ook maar langzaam aan afbouw tot mn druppels op zijn. Heb het vanmorgen met zeep gewassen, wordt het alleen maar rood van!

Calice,ja dat is ook, je wordt er vanzelf handig mee. En het is ook inderdaad een hele gave plek Haha!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:22

ik vond het op het begin wel eng hoor.. was bang dat als hij ging stappen en hij mot zou krijgen dat ze hem er uit zouden trekken ofzo Nagelbijten / Gniffelen en het gevoel dat er een stukje ijzer door z'n nek liep vond ik ook maar griezelig Tong uitsteken maar ben er nu ana gewend Knipoog

wie had trouwens nogmeer dat toen ze hun neuspiercing net hadden dat hij constand gigantisch ging ontsteken??
ik hield hem echt super goed schoon.. maar soms als ik sochtend wakker werd en ik hem zachtjes bewoog dan liep de etter er gewoon langs Scheve mond
heb er nu gelukkig geen last meer van.. alleen als ik een andere piercing indoe.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:23

Ai. Mijn helix heeft weer kuren.
Een goed week rustig geweest en nu deed ik hem er vanochtend uit omdat er bloed aan zat.
Heb hem schoongemaakt en maar weer een knopje erin gedaan.
Aan de achterkant wel een knobbeltje.....
Nog maar even afwachten dan. Ach gut

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:36

Ik heb 4 weken geleden mijn navelpiercing laten zetten. Voelde er niks van, daarna ook niks geen pijn ofzo.

Hoe lang moet ik door blijven gaan met schoonmaken?