C_hristel schreef:Ik dacht dat een tragus meestal aan 1 kant word gedaan?
ja, het is een piercing in feite, geen knopje. maar sommige mensen hebben het wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_hristel schreef:Ik dacht dat een tragus meestal aan 1 kant word gedaan?
C_hristel schreef:Ik heb gistere nog een hele mooie piercing gekocht! Hij is van titanum en goud kleurig, helemaal wat ik zochte
C_hristel schreef:Alleen het prikje voel je even, voor de rest niet (is mijn ervaring)
C_hristel schreef:marleenn: zijn jou piercings van dat webshopje al binnen?
Miss_Monet schreef:Hoe duur is een navelpiercing ongeveer?
Lijkt me best wel gaaf om er één te hebben namelijk..
Lous schreef:Is ook totaal niet verstandig om door een moedervlek te piercen, of bedoel je dat die moedervlek er teveel naast gaat zitten?
SuusJa schreef:@anjatjeuh en scarlet
Ik zag vandaag dat het staafje ietstje meer naar voren is gekomen, volgens de piercer zou dit ook gebeuren dus ik neem aan dat dit goed is?!?! Ze liggen er nog wel op, het is niet zo dat het staafje uitsteekt, maar als ik de huid daar met mn vinger wat beweeg, dan zie je dat een beetje. Is dat nu een goed teken gezien de piercer dit heeft gezegd?? En ik maak het de laatste tijd iets minder goed schoon, dus minder met zeep en zoutwateroplossing maar wel de verzorgingsdruppels, nu is het wel wat rustiger geworden, minder rood. Hoelang hebben jullie je piercing naverzorgd? (wat een vragen heb ik de hele tijd voor jullie zeg![]()
)
Suwbi schreef:Mijn helix was geschoten ja
Maar het knopje zat in het gaatje als je begrijpt wat
ik bedoel ik moest hem er doorheen duwen