Als je t dan maar wel bij mijn benen houdt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonaire schreef:even een opmerking;
Die ontharingscreme van Veet werkt dus echt voor geen meter! Wel zachte benen maar al die haren zaten er nog hoor! (benen trouwens..)
Alsof het een soort bodylotion was. Het mocht maximaal 6 minuten dus na 7 a 8 minuten weg gehaald. Echt bagger! Nou heb ik wel erg vervelende, donkere haren dus misschien is dat het probleem.
Mensen die hun benen epileren, doen jullie dat met een machientje? En hoe lang blijft het dan weg?
Bonaire schreef:even een opmerking;
Die ontharingscreme van Veet werkt dus echt voor geen meter! Wel zachte benen maar al die haren zaten er nog hoor! (benen trouwens..)
Alsof het een soort bodylotion was. Het mocht maximaal 6 minuten dus na 7 a 8 minuten weg gehaald. Echt bagger! Nou heb ik wel erg vervelende, donkere haren dus misschien is dat het probleem.
Mensen die hun benen epileren, doen jullie dat met een machientje? En hoe lang blijft het dan weg?
Bonaire schreef:Maarja.. ben beetje jong denk ik om epi-lady enzo te gebruiken, en met een pincet ben je wel errug lang bezig!
BrittKitt schreef:Is dat zo? Volgens mij klopt dat niet
Ik kan me wel voorstellen dat je te jong bent, mijn moeder vond het ook niet leuk dat ik er mee begon, denk dat ik te volwassen werd ofzo