Er zijn er 3 door, maar nummer 4 ligt scheef en die moet er dus uitgesneden worden
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
De eerste is al helemaal door en de 2é nouja, half. De tandart zei dat ik 'waarschijnlijk' genoeg ruimte had. Nou als ik dit zo allemaal lees, hoop ik het van harte!
hahahah
dus ook mn verstandskiezen
hihihh we hebben helemaal foto's laten maken enzo maar daarop zijn geen kiezen te zien
hihih
!

Denise1984 schreef:Een aantal maanden geleden heb ik de eerste 2 er uit laten halen. Mijn verhaal staat ergens op pagina 10 ofzo. Ik had dus een dubbele ontsteking gekregen. De andere 2 moesten er ook nog uit en ik heb een aantal keer de afspraak afgezegt en later maar gemeld dat ik ik wel bel wanneer ik er aan toe ben. Nou ben ik er nog steeds niet aan toe maar ik moet woensdag wel heen. Linksonder begind ie doortekomen en ik heb er zo'n ontzettende last van. Ik moet er dus toch maar aan geloven. Nou maar hopen dat ik nu niet weer 2 weken met een dik gezicht loop en 40 graden koorts.

Lijkt me echt vreselijk om een ontsteking te krijgen of dat je zoveel pijn hebt dat je er ziek van wordt 
Maar ik had er dan ook niet zo'n supererge pijn aan.. Verder deed ik koelen met een koud washandje (gewoon vochtig) en ik at de eerste avond alleen joghurt. 
). Ik kreeg eerst 3 spuiten toen ze vroeg of ik goed verdoofd was zei ik dat ik vorige keer een gedeelte van me lip niet voelde en nu dus wel. Dus nog 2 prikken er in. Toen begon ze met een stuk van de kies
weg te boren. Nou dat deed zo gigantisch pijn. Dus nog 2 spuiten er in. Heb gewoon een dubbele verdoving gehad. Nou recept mee gekregen voor die zakjes poeder brufen en een spoel troepje die ik morgen pas mag gebruiken en nou maar hopen dat ik geen ontsteking krijg. Loop al de hele dag met een icepack op me gezicht. Maar me kaak is wel erg dik.