Ik heb ook de droge en natte variant klinkt dat gek eigenlijk als je het zo neerzet.
Tja rare reactie's van mensen dagelijks helaas, maar moet zeggen er zijn dagen dat het me niets doet en dagen dat het me toch wel iets doet, of soms heel veel

Loop niet meer met bedekende kleding dat niet meer, das al een hele drempel.
Kinderen zijn vaak heel eerlijk, dat kan ik goed hebben, volwassen (sommige) mensen zijn achterbaks, en doen het achter je rug om zeggen, dat vindt ik laf.
Vroeger op de kleuterschool vroeg de juf aan mijn moeder of ik besmettelijk was, heel idioot, dus mijn moeder was daar niet zo blij mee met zo'n juf. Als dat nou gevraagd had aan mijn moeder als ze ff alleen met d'r was, maar huppa gewoon midden in de klas, ze raakte me ook nooit aan zei mijn moeder. Gek hé.
Lief van oude mannetje, ik heb ook een zwak voor ouwe mensen, gek hé, in de supermarkt help ik zo ook altijd, ach mss ga ik ooit nog es vrijwillegerswerk doen in een tehuis, lijkt me leuk, heb er nu geen tijd voor maar later mss wel.
Ik heb trouwens de natte variant op mijn hoofd, heel irritant, vooral erg als er dan ook schilfers bij komen, blijf mezelf afkloppen