Medousa schreef:Hét middel?
Ik ben inmiddels weer heel veel gekloot verder, en ben ik het zat en heb ik de knoop doorgehakt en ben naar de dermatoloog geweest in het ziekenhuis.
Ik ga een zeer heftige kuur krijgen, met vitamine a
Ik moet vooraf eerst bloed laten prikken, ik moet vooraf een zwangerschapstest doen, en elke maand dat ik het slik een zwangerschapstest en achteraf, want als je deze kuur slikt terwijl je zwanger bent raakt je kind dus zwaar misvormt.
Ik mag tijdens het gbruik van de kuur niet in de zon, geen alcohol en de bijwerkingen zijn niet echt prettig (zeer heftige buikkrampen, rugklachten en noem maar op)
Even kijken hoe het nou precies heet..
Roaccutane.
Het is volgens de dermatoloog het beste wat er is, maar om het te mogen slikken moet je anticonceptie hebben (in mijn geval kan dat dus niet ivm longembolie vorig jaar)
En je krijgt het ook niet zomaar voorgeschreven.
Maargoed, dit zou dus hét middel moeten zijn.
Het zal me benieuwen..
[edit] ik moet hem 4 of 5 maanden slikken, fijn dus in de zomer dat ik niet in de zon mag, woon ik dicht bij het strand en vind ik het steeds leuker vinden om te zonnen, mag ik de hele zomer met lange mouwtjes een pet op en een lange broek gaan lopen, great!
Dit wou mijn dermatoloog mij dus ook voorschrijven, ik heb het alleen geweigerd omdat ik graag zwanger wil worden.