Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:20

Jeetje, zie nu pas dit topic. Bokkers, wat hebben jullie geweldige reacties geplaatst! Echt top!
Meisje meisje, wat doe je jezelf aan?
Ga je niet schuldig voelen tegenover hem. Dat is juist wat hij wil. Hij heeft jou onder de duim. Voor deze man is het geen serieuse liefde. Alsjeblieft ga niet naar hem toe, hebt een zwak voor hem. Hij zal zich als een zielig jochie gedragen en uiteindelijk jou weer in bed krijgen. Alsjeblieft, doe het voor jezelf. En nog een keer alsjeblieft, vertel het je moeder. Zij begrijpt je. Misschien is haar eerste reactie niet zoals jij gehoopt had. Maar zij zal er met jou over praten en je altijd steunen.
Heel veel succes en sterkte toegewenst! Kom op meid, geloof in jezelf!

Edit: Spelfout.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:51

Ik heb het hele topic gelezen en gevolg over de dag heen, en ik wil je heel veel sterkte wensen, het zijn geen gemakkelijke keuzes waar je voor staat..

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:55

Mijn god ej ben dit topic de hele tijd aan het volgen.. Maar het lijkt net alsof jullie haar dwingen.. Vind dit echt onzin.. Maarja..

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:58

Aan jouw adviezen heeft ze niets Zera. HEt brengt haar alleen maar van de regen in de drup.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:01

Hahaatje schreef:
SONY schreef:
Goh dat is inderdaad lastig voor je. Je bent inderdaad er jong en hebt in tegenstelling tot je vriend veel minder levenservaring. En aan de andere kant houden jullie blijkbaar gewoon van elkaar. Toch zou ik doen wat jij zelf echt vind. Je kunt het beste naar jezelf luisteren inplaats naar de mening van anderen. Niet nagatief bedoeld ofzo. Maar dat je geen spijt krijgt later van beslissingen. Sucses ermee! Knipoog

Er wordt wel gesproken over "houden van" door de TS maar als je verder leest, blijkt dat zij en deze (jonge)man een relatie hebben die puur sexueel is/was. Dan komt het bij mij toch meer over als "houden van sex" en dan is het leeftijdsverschil toch echt een beetje te groot. Ook denk ik dat Meisje1 nog een beetje te jong is om zelf dit soort volwassen besluiten te nemen. Daarom ben ik ook zo blij dat ze dit topic heeft geopend en hoop ik dat ze in ieder geval een paar dingen hieruit ter harte neemt...

Ojah, nu zie ik het ook, ben het wel met je ééns dan.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:03

Desiree schreef:
Aan jouw adviezen heeft ze niets Zera. HEt brengt haar alleen maar van de regen in de drup.

Aan die van jou wel wou je zeggen..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:04

wel een stuk meer Haha! Haha! je jeugd heb je maar een keer, en die moet je ten volste benutten

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:06

Dames:

Aan moddergooien heeft niemand wat.
Het gaat hier niet om wie van de bokkers gelijk heeft, of wie het nuttigste advies kan geven;
het gaat om het welzijn van TS.
Hopenlijk spreekt ze nu met haar ouders.
Ik denk het haast van wel.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:10

Na een mening geven kan hier haast ook al niet meer tienus.. Als je hier iets zegt weet de een het altijd beter dan de ander.. Vind het gewoon een k*t site geworden kan er niks aan doen..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:12

tja, er zijn er genoeg............. zou ik zo zeggen

je mening geven mag uiteraard, geen probleem. Dat jouw mening niet strookt met de mijne is logisch.. IK ben moeder.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:15

Een mening geven kan absoluut wel, dat is juist de kracht van een forum, maar houd rekening met de leeftijd en omstandigheden, waar wij verder niets van afweten, van TS.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:15

Zera schreef:
Na een mening geven kan hier haast ook al niet meer tienus.. Als je hier iets zegt weet de een het altijd beter dan de ander.. Vind het gewoon een k*t site geworden kan er niks aan doen..

en dat bazeer je op dit topic? Nors opkijken

Ik vind dat bokt, juist harstikke goed reageert op deze situatie, en dit meisje super probeert te helpen. Zodat ze normaal verder kan leven zonder deze gozer. Ja

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:17

Zera schreef:

Wat doe je hier dan nog? Clown

Ik vind het heel erg voor je dat het zo is gegaan. Als ik jou was zou ik het ook aan je moeder vertellen. Komt misschien beetje dom over dat ik je advies zit te geven want ik ben jonger dan je, 14, maar ik heb ook problemen gehad met een jonge (wel van mijn leeftijd) waar ik heel erg mee zat en ik heb alles aan m'n moeder verteld en ze heeft er met me over gepraat en me ermee geholpen. Heb ermee gewacht tot ik alleen met haar was en het luchtte nogal op Lachen. Hoop dat jij het ook kwijt kunt bij je moeder. Heel veel succes/sterkte met dit alles! Ach gut

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:19

Zera schreef:

meid, je bent nog geen half jaar geregistreerd en hebt nog geen 200 berichten.. dus als bokt je niet bevalt, zoek dan een andere site...
wij proberen TS te helpen.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:21

Zullen we het gewoon on-topic houden? Het was juist zo'n positief topic, zou zonde zijn als dat nou ineens over was Lachen

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:22

@ Zera,

Ik hoop dat je ooit nog eens terug denkt aan dit forum, misschien in een situatie waarin jij advies nodig hebt, dan wel wanneer je misschien kinderen mag hebben, en zij zijn even de weg kwijt.
Hopenlijk kun jij dan ook je zorgen delen en moed verzamelen om de beerput los te trekken.
Wat dat is precies waar TS de afgelopen 2 dagen mee bezig is.

Ik heb even in je profiel gespiekt, jij bent ongeveer dezelfde leeftijd als TS, waarschijnlijk een tikkie ouder.
Ogenschijnlijk leef jij behoorlijk zorgeloos.
En dat is precies wat pubers behoren te zijn; zorgeloos en vrij.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:25

Liezel1 schreef:
Zera schreef:

meid, je bent nog geen half jaar geregistreerd en hebt nog geen 200 berichten.. dus als bokt je niet bevalt, zoek dan een andere site...
wij proberen TS te helpen.

Goed gezegd. In mijn bericht heb ik ook jullie allemaal even een complimentje op het hart gedrukt omdat ik jullie reacties naar de TS toe juist zo steunent vond. Ze heeft hier echt wat aan. Verplaats je eens in een ander. Jij zegt dat je er niks aan kan doen dat bokt volgens jou een k*t site is, ik denk dat je er zelf wel degelijk iets aan kan doen. Verbetering begint altijd bij jezelf. Ben benieuwd wat jij zo k*t vindt aan bokt. Tuurlijk niet iedereen is het met elkaar eens, daarom juist discusseren en het inzien van het standpunt van een ander. Heel veel mensen vinden het gewoon fijn dat zij hier hun verhaal kwijt kunnen. En dat zij steunende reacties krijgen. Aan jou reactie heeft de TS ook helemaal niks.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:28

Okee, weer ontopic nu. Hier heeft de TS helemaal niets aan...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:31

xjudithx schreef:
Okee, weer ontopic nu. Hier heeft de TS helemaal niets aan...

That's what i just wanted to say.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:32

TS, al met je ouders gesproken...?

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:35

Zera schreef:
Je moet gewoon je hart volgen.. Mijn vriend is ook ouder hij is bijna 32 en ik ben 19.. Zolang jij zoiets hebt ik wil ermee doorgaan moet je dat ook gewoon doen.. Ik krijg er heel veel commentaar over van waarom ga je met zo'n ouwe vent en bladiebladiebla.. Maar ik trek me er niks van aan.. Doe gewoon wat ik zelf wil..

Het kan nou eenmaal gebeuren dat je verliefd word op een oudere jongen, je hebt daarbij zelf weinig in de hand.. Verliefd worden kan op alles en iedereen..

Zera, wil je verder niet aanvallen, maar ik gok zo dat dit de reden is dat jij vind dat TS deze man moet blijven zien. Hou er dan wel rekening mee dat TS nog eens vier jaar jonger is dan jij. En dat er duidelijk uit haar posts naar voren komt dat zij helemaal niet goed zelf kan beslissen ook al is ze "er zelf bij"...

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:37

Die gast is gewoon pedofiel.. 15 en 29, dat vind ik echt niet normaal.
Ik weet niet of het al ergens staat vermeld, maar voor de TS, misschien kun je nagaan hoe oud zijn eerdere vriendinnetjes waren.Waren dat ook allemaal van die jonge meisjes, dan zou ik er maar vanuit gaan dat hij alleen seks wil en niets om jou geeft, maar meer om je leeftijd.

Ik vind het altijd een beetje zielig, van die veel oudere gozers die op jonge meisjes vallen, alsof ze een vrouw/meid van hun eigen leeftijd niet aankunnen maar misschien zie ik dat verkeerd.

Iig voor de TS, heel veel sterkte.En ik zou niet bij m langsgaan..laat je troosten door je ouders/vrienden en zoek een lief vriendje van je eigen leeftijd.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:40

En begrijp ook wel. Het is wel vrij duidelijk dat deze man de TS alleen wil voor de seks. Dat is niet goedkoop bedoeld tegenover de TS natuurlijk, maar daar komt het wel op neer.
Zera: Jij hebt waarschijnlijk een goede relatie met je vriend. Dit vind ik echter geen relatie, hier gaat het de jongen om de seks.
De TS accepteerde dit maar omdat zij zich veilig en geborgen voelt bij een oudere man. Jij bent 19 jaar en kan goed keuzes voor jezelf maken. De TS is 15 jaar oud, die 4 jaar scheelt nogal wat. Het is geen optie voor de TS om hier mee door te gaan. De verliefdheid is niet wederzijds. En bovendien, het is illegaal.

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:43

Mijn zus was er ook zelf bij. En zij was 19 en geen 15. In het begin was ze net zo overtuigd van haar eigen vermogen tot het maken van zulke beslissingen. En nu heeft ze er dik spijt van, en vindt ze dat ze toen enorm naïef is geweest.
Die naïviteit is ze alleszins nu wel kwijt, net zoals haar jeugd.

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:44

Ts, ik ben heel benieuwd hoe het is afgelopen met je moeder.
Wie weet zit je nu wel in gesprek met haar.
Sterkte ! En ik hoop dat het positief is geweest ! Ach gut