Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hahaatje schreef:SONY schreef:Goh dat is inderdaad lastig voor je. Je bent inderdaad er jong en hebt in tegenstelling tot je vriend veel minder levenservaring. En aan de andere kant houden jullie blijkbaar gewoon van elkaar. Toch zou ik doen wat jij zelf echt vind. Je kunt het beste naar jezelf luisteren inplaats naar de mening van anderen. Niet nagatief bedoeld ofzo. Maar dat je geen spijt krijgt later van beslissingen. Sucses ermee!
Er wordt wel gesproken over "houden van" door de TS maar als je verder leest, blijkt dat zij en deze (jonge)man een relatie hebben die puur sexueel is/was. Dan komt het bij mij toch meer over als "houden van sex" en dan is het leeftijdsverschil toch echt een beetje te groot. Ook denk ik dat Meisje1 nog een beetje te jong is om zelf dit soort volwassen besluiten te nemen. Daarom ben ik ook zo blij dat ze dit topic heeft geopend en hoop ik dat ze in ieder geval een paar dingen hieruit ter harte neemt...
Desiree schreef:Aan jouw adviezen heeft ze niets Zera. HEt brengt haar alleen maar van de regen in de drup.
Zera schreef:Na een mening geven kan hier haast ook al niet meer tienus.. Als je hier iets zegt weet de een het altijd beter dan de ander.. Vind het gewoon een k*t site geworden kan er niks aan doen..
Zera schreef:Na een mening geven kan hier haast ook al niet meer tienus.. Als je hier iets zegt weet de een het altijd beter dan de ander.. Vind het gewoon een k*t site geworden kan er niks aan doen..
Liezel1 schreef:Zera schreef:Na een mening geven kan hier haast ook al niet meer tienus.. Als je hier iets zegt weet de een het altijd beter dan de ander.. Vind het gewoon een k*t site geworden kan er niks aan doen..
meid, je bent nog geen half jaar geregistreerd en hebt nog geen 200 berichten.. dus als bokt je niet bevalt, zoek dan een andere site...
wij proberen TS te helpen.
xjudithx schreef:Okee, weer ontopic nu. Hier heeft de TS helemaal niets aan...
Zera schreef:Je moet gewoon je hart volgen.. Mijn vriend is ook ouder hij is bijna 32 en ik ben 19.. Zolang jij zoiets hebt ik wil ermee doorgaan moet je dat ook gewoon doen.. Ik krijg er heel veel commentaar over van waarom ga je met zo'n ouwe vent en bladiebladiebla.. Maar ik trek me er niks van aan.. Doe gewoon wat ik zelf wil..
Het kan nou eenmaal gebeuren dat je verliefd word op een oudere jongen, je hebt daarbij zelf weinig in de hand.. Verliefd worden kan op alles en iedereen..