[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 23:56

je foto ziet er goed uit Soeskia, Bij mij zijn de littekens te vergelijken. Maar doordat ik op mijn 14 al geopereerd ben zijn mijn borsten daarna nog iets gegroeid. Dus de hechtingen die onderaan zitten zijn een cm ervan komen te staan zeg maar!

Ellebelletje

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:05

Wauw soeskia...ik hoop dat die van mij net zo netjes en "strak" worden als die van jou!!! Uhm welke cupmaat had je nu als ik vragen mag?

Hhaha en ik beloof je...ik zal ook mijn foto's online zetten hoor.. kunnen jullie even meegenieten als ik net ben geholpen

Gisteren nog even met mijn vriend gepraat..hij is ontzettend bang dat het niet mooi wordt (misschien teveel mislukte resultaten gezien op internet??) en is bang dat ik niet meer dezelfde ellen zal zijn.

Poeh wat vind ik dat enorm moeilijk om mee om te gaan zeg!!
Ik snap hem wel.. maar hij is gewoon erg bang.
(hij zou het wel fijn vinden als ik er geen last mee van heb hoor)

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:15

Als je er zo met zit als ik ermee zat Ellebelletje, dan ga je zeker veranderen. Ik werd zelfverzekerder, ging kleding dragen waar ik me lekker in voelde, ging meer rechtop lopen en werd assertiever.

Mijn ex had ook zoiets leuks, hij accepteerde de operatie maar vond het absoluut niet leuk. Vlak na de operatie kwam hij op bezoek en zei goh, volgens mij heb je nu helemaal niets meer. (terwijl ik het resultaat nog niet gezien had) Ik helemaal in de stress natuurlijk...

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:21

Wat Flair zegt klopt wel. Ik droeg altijd hele wijde kleding, grote fleecetruien enzo. Naar de operatie durfde ik voor het eerst leuke strakke truitjes te kopen. Ben meteen met mijn moeder naar de stad gegaan.

Ik was nog jong en voor de rest heb ik bijmijzelf naast de kleding en rechterop lopen geen verandering gemerkt. Maar ik zat nog volop in de pubertijd... dus jah wat er verander dis ook maar net waar je het naartoe speelt

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 11:01

Ik heb pas een bh aangekregen toen het verabdn eraf was, na 2 dagen.
Toen ik bijkwam uit de narcose en dat enorme pak verband zag had ik wel zoiets van t*ring, er is niks af, ze zitten hoger, maar ik heb nog steeds enorme tieten.

Ik ben vreselijk misselijk geweest naar de operatie, en heb daar wel wat tegen gehad, maar ik bleef vrolijk doorkotsen.
Het schijnt te maken te hebben met het narcosemiddel wat in een ziekenhuis gebruikt wordt.

Soes, mooie foto's, jouw borsten lijken wel op die van mij.
Dapper dat je dat hier zo neerzet.
Ik mail ze aan iedereen, maar om het hier te showen durf ik op de 1 of andere manier niet.

CorineH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 11:15

Ze zijn supermooi Soeskia!!! Ik hoop dat ze ook zo bij mij zo worden!!!

Citaat:
MissJ
Bericht Onderwerp: Re:

Ik heb pas een bh aangekregen toen het verabdn eraf was, na 2 dagen.
Toen ik bijkwam uit de narcose en dat enorme pak verband zag had ik wel zoiets van t*ring, er is niks af, ze zitten hoger, maar ik heb nog steeds enorme tieten.

Ik ben vreselijk misselijk geweest naar de operatie, en heb daar wel wat tegen gehad, maar ik bleef vrolijk doorkotsen.
Het schijnt te maken te hebben met het narcosemiddel wat in een ziekenhuis gebruikt wordt.

Soes, mooie foto's, jouw borsten lijken wel op die van mij.
Dapper dat je dat hier zo neerzet.
Ik mail ze aan iedereen, maar om het hier te showen durf ik op de 1 of andere manier niet.

ZOu je ze mij willen mailen :o ( ******* )

Iemand voor mij verder nog tips voor vrijdag, dan word ik namelijk geholpen, word nu toch echt wel beetje zenwachtig!!!!
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 12-03-09 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek e-mail adres verwijderd

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 12:03

Tuurlijk wil ik dat.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:11

Tips voor vrijdag... hmm ja als je op het borstenforum leest heb je alle praktische tips al.

(badjas met zakken, pyama met knoopjes) Verder moet je je gewoon overgeven, als je er eenmaal bent gaat het zo snel dat je voor je het weet geopereerd bent.

Ik geloofde na de operatie niet eens dat ik al geopereerd was Ik had toch geen artsen gezien en ik kon me niets herinneren. (duh, mijn eerste narcose, das duidelijk)

Dat ging zo:
Verpleegster: alles is goed gegaan, je hebt weinig bloed verloren.
Ik: Ehm... ben je niet een beetje in de war want ik ben nog niet geopereerd hoor.
Zij: jawel, slaap nog maar even door anders.
Ik: terwijl ik naar beneden keek, oh toch wel, maar ik kan me helemaal niets herinneren.
Zuster: echt zo'n hoofd van ja duh

Wat moeten ze wel niet van mij gedacht hebben.

Zenuwen kan niemand bij je wegnemen, tips daarvoor heb ik ook niet want het is logisch dat je zenuwachtig bent. Het is een stap voor je hele leven, maar je gaat er echt geen spijt van krijgen

Zelfs ik, met lelijke littekens heb er geen spijt van Ik zal btw geen foto's laten zien omdat je dan ziet hoe de littekens een enkele keer kunnen worden als je een huidtype als ik hebt. 9 van de 10 keer gaat het gewoon goed. Als mijn littekens behandeld zijn zet ik wel voor en na foto's neer

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 12:18

Vraag gewoon om zo'n fantastisch wit pilletje.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:52

ellebelletje, het is nu weer D.

maar dat het bij mij niet meer zo strak is, komt doordat ik vaak prednison moet gebruiken. Heb ik een hele dunne huid van gekregen, en gaat het wat sneller weer hangen.

Ik dacht gister nog, vandaag haal ik de foto weg, maar eigenlijk doet het me minder, in de zin van schaamte ofzo

Go sas, go sas go sas

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:54

Bij jou is het wel nog steeds strak hoor Soeskia Bij mij is het gewoon wat strakker dan na de gemiddelde bvk... ik heb eigenlijk ook sterk het vermoeden dat daar de overmatige littekenvorming onder mijn borsten vandaan komt en niet van mijn huidtype aangezien de andere littekens (tepel en die naar onder loopt) wel helemaal weggetrokken zijn. Mja ik laat het maar aan de chirurg over...

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 12:58

na 6 kilo aangekomen te zijn vanaf de operatie heb ik ook een klein Dtje.
Maar ik weet waar het door komt, en ze zijn nog steeds stukken kleiner dan voor de ingreep.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:05

als ik dunner ben, heb ik ook spontaan een C.

zo was ik een halfjaar terug vrij ziek en woog bijna 20 kilo lichter. Toen was er ook weinig van over. De verpleegkundige zag toen die littekens en vroeg hoe het was bevallen, want zij (of dr zus ) wilde het ook laten doen. Ik heb uiteraard even positieve reclame gemaakt.

Toch zie je ook wel eens foto's waarbij ik de vorm helemaal niet mooi vind geworden

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 13:07

Nee klopt.
Ik ben wel hee blij met de vorm.
Ik ben van hangende uiers (sorry, maar zo zie ik dat ) naar mooie, stevige ronde borsten gegaan.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:09

ja had ik echt zo van: zoek de tepels

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 13:14

Soeskia schreef:
ja had ik echt zo van: zoek de tepels

herkenbaar.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:05

Haha ja hier ook.
Ook zo'n leuk effect als je uitgezakt ging zitten zonder bh Dan dienden mijn benen zo ongeveer als bijzettafeltje.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 15:57

flair schreef:
Haha ja hier ook.
Ook zo'n leuk effect als je uitgezakt ging zitten zonder bh Dan dienden mijn benen zo ongeveer als bijzettafeltje.

En dat vieze gezweet eronder.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:34

ja bah

als al die mensen die meelezen en twijfelen nu nog niet om zijn weet ik het ook niet meer

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:36

Citaat:
..maar hoe zit het trouwens met de sport bh's doen ze die gelijk na de operatie om? Of is dat pas als het verband eraf gehaald wordt? (blonnddd misschien domme vraag hoor)

Op mijn afdeling zijn je borsten na de ok ingepakt in foamverband, dat zorgt voor veel stevigheid.
Als dat verband eraf gaat, na 1-2 dagen, gaat er een absorberend verbandje omheen en moet je en bh aan.
Sport-bh's zien hier heel handig voor, maar als je dat niet hebt kan een andere bh ook, zolang er maar geen beugels inzitten. (desnoods slopen we ze eruit )
De meeste mensen nemen twee bh's mee, in twee maten.
Dan is de kans het grootste dat er een van past.
En soms past de grootse het beste met verband, en de kleinste het beste zonder. Dat is dan helemaal ideaal.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:58

Ik had een bh gekocht met sluiting aan de voorkant, das wat makkelijker, want om nou net na een ok in een ingewikkelde houding aan de achterkant van je rug te gaan mutsen is ook niet alles

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 19:03

Ik had er ook een met voorsluiting maar was bij mij echt niet handig zolang het verband er nog op zat. Verband ging helemaal gerimpeld zitten en irriteerde door dat ik die bh voor dicht moest maken.

Maak jij btw een gewone bh op je rug dicht dan? Ik maak hem dicht aan de voorkant en draai hem dan gewoon om zodat de sluiting al dicht is voor hij op mijn rug zit

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 19:08

Daar heb je nou een verpleegkundige voor

En als je weer thuis bent idd omdraaien.
Zo'n sluiting bij de wond lijkt me ook niet echt prettig

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 20:03

ik maak hem altijd aan de achterkant dicht, is dat zo gek dan

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 21:06

Soeskia schreef:
ik maak hem altijd aan de achterkant dicht, is dat zo gek dan

Hahhaa zo ver kom ik niet met mijn armen...zit dan altijd met mijn vingers vast

(heey niet iedereen is even lenig he? )