Bellatrix schreef:Oh, dat is wel handig, geeft die het goed aan? Niet hoger of lager dan in het ziekenhuis?q
Ik heb omrons aangeraden door het ziekenhuis. Bloeddrukken liggen in lijn met de bloeddrukken in het ziekenhuis.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Love_myhorse schreef:Bloedsuiker prikken is idd nuchter. Kan met een vinger prik maar ook via een buisje bloed als er op meer geprikt moet worden dus het het vaak tegelijk met de rest.
Ook Bloedsuiker prik spul kun je online aanschaffen, zou ik in jou geval niet doen als je geen medische kennis hebt.
Kan je niet vroeg in de ochtend voor je werk bloedprikken? Meestal kan je er vanaf 0800 uur terecht? En anders toch met je werk overleggen. Gezondheid gaat wel voor
Bellatrix schreef:Love_myhorse schreef:Bloedsuiker prikken is idd nuchter. Kan met een vinger prik maar ook via een buisje bloed als er op meer geprikt moet worden dus het het vaak tegelijk met de rest.
Ook Bloedsuiker prik spul kun je online aanschaffen, zou ik in jou geval niet doen als je geen medische kennis hebt.
Kan je niet vroeg in de ochtend voor je werk bloedprikken? Meestal kan je er vanaf 0800 uur terecht? En anders toch met je werk overleggen. Gezondheid gaat wel voor
Ik zit om 07.00 op kantoor.Een half uur rijden van mijn woonplaats en dus HA. Dan doe ik zoiets het liefste aan het einde van de dag, dan mis ik zo min mogelijk werk maar dat wordt wel krap. Ik heb dan om 12.30 voor het laatst gegeten, om 16.15 ben ik klaar met werken.
Bellatrix schreef:Ze hebben het bloed van vanmiddag wel getest op suiker.Ze heeft het ook niet gehad over suiker prikken bij de HA maar over bloeddruk meten dus ik begreep al niets van het bericht van de huisarts.
En nuchter zijn, tja dat is ook lastig, hoelang mag je dan niets gegeten hebben?
Arianne, dan zal die wel goed zijn toch? Natuurlijk kan ik daarmee naar de huisarts en kijken of het overeenkomt maar dat zal wel kloppen aangezien jij dat ook zegt.
Bellatrix schreef:Ik snap dat je dit zegt hoor.
Maar mijn huisarts is niet vroeg open, ik zit om 07.00 op kantoor, ik zou dan echt teveel missen. Als dit allemaal moet zal ik moeten overleggen met mijn werk, ik wil mijzelf niet tot last maken daar, mijn vaste contract is net ingegaan en ik wil ze niet het gevoel geven dat ik daar nu misbruik van maak ofzo.
Bellatrix schreef:Nee natuurlijk niet.
Het zal ook wel tussen mijn oren zitten maar ik vind het zo'n gedoe...ik wil gewoon werken.