Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Nee alleen met de hoge dossering maar ik mag helaas niet naar beneden
want ik gebruik het echt voor mijn te hoge suiker.
Hopelijk als ik ooit van de prednison af kom dan dat mijn suiker ook weer netjes
blijft en dan weer naar een lagere dossering mag.
Suzanne F. schreef:paddington schreef:Nee alleen met de hoge dossering maar ik mag helaas niet naar beneden
want ik gebruik het echt voor mijn te hoge suiker.
Hopelijk als ik ooit van de prednison af kom dan dat mijn suiker ook weer netjes
blijft en dan weer naar een lagere dossering mag.
Ah oké. Ik zie er beetje tegenop om omhoog te gaan in dosering. Ik ga het wel proberen om naar 0,5 te gaan maar denk niet dat ik hoger wil.
arabella2000 schreef:Ja was ik ook heel blij mee. Voor een niet obese gewicht moet toch wel 50 kg afvallen.
Het enige dat poit echt geholpen heeft is ketogeen eten. Daarbij had ik geen buikklachten en viel ik tot een bepaald gewicht af.
Al was dat nog niet tot een gezond gewicht. Ook had ik toen rust in mijn hoofd.
Dat wil ik nu echter niet meer, psychisch kan ik dat nu niet aan. Ook woonde ik toen alleen en dan was het toch een stuk makkelijker dan nu ik samenwoon.
Ook heeft mijn partner een eetstoornis en is daarvoor in behaandeling, ik moet dus extra goed opletten.
schaapie18 schreef:Naar aanleiding van dit topic vanochtend bij de huisarts geweest. Ze staan er wel voor open om medicatie voor te schrijven. Moet wel eerst bloedprikken. Zij gaf aan dat het rond de €300-€400 kost per maand. Dat zijn veel hogere bedragen dan ik hier in het topic voorbij zag komen. Wie heeft er nog meer medicatie via de huisarts en wat zijn jullie ongeveer kwijt per maand?