Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heeft de geplande keizersnede te maken met je vorige bevalling van je zoontje?
). Ik had inderdaad ook heel erg die behoefte toen ik daar net achterkwam. Je wil er zo graag over praten, terwijl eigenlijk niemand het in het begin nog weet... Terwijl die eerste weken juist zo spannend zijn!Eskimo schreef:Welkome Solleke_Noah en Hennos!
Spannend he Solle_Noah, die eerste paar weken (sowieso het eerste trimester). Ik had inderdaad ook heel erg die behoefte toen ik daar net achterkwam. Je wil er zo graag over praten, terwijl eigenlijk niemand het in het begin nog weet... Terwijl die eerste weken juist zo spannend zijn!
nog vier weken nagelbijten tot de echo
ik heb gewoon mijn eigen naam gehouden (in België ook gebruikelijk denk ik)
san4nie schreef:Wat fijn dat alles goed was op de echo Joanieke! Heb je echt pijn aan je buik? Of vooral een vervelend gevoel oid?

J0anieke schreef:Oh hou op met die nesteldrang. De babykamer is al bijna klaar. Ik blijf maar nieuwe projecten verzinnen.
Vandaag de overgordijnen opgehangen. Vond mezelf wel stoer met klopboor, had ik nog nooit gedaan. Morgen komen de rolgordijnen binnen en volgende week wordt de vloer gedaan. Alleen dan de plinten nog zelf doen en dan kunnen alle geschilderde meubeltjes weer terug erin en kunnen we alles gaan aankleden.
Ik was afgelopen twee dagen vrij en heb oa een houten poort voor de tuin gebouwd en opgehangen, een nieuw peuterbed gekocht en in elkaar gezet voor mijn dochter, de paardenweides bemest, met de bosmaaier in de weer geweest om alle slootkanten te maaien, 50 kuub zand op de juiste plek gereden met de trekker voor de nieuwe paddock (en de randen met de hand geschept) en 15 palen geslagen. Ik geloof niet dat ik uit hoef te leggen dat ik slecht ben in stilzitten
maar voor mijn lijf is het beter dat ik morgen weer gewoon naar kantoor moet
iets met zwangerschapsdementie?? maaar wij hadden ook een goede 20 weken echo gisteren! Heb nog wel moeten springen en lopen door de wachtkamer en na 2 pogingen werden we bijna weggestuurd om later terug te moeten komen, maar ging hij toch ineens draaien zodat z’n ruggenwervels nog goed bekeken konden worden.
vertel ik hier in ieder geval geen dubbele dingen haha)
bij onze eerste lag mijn voorkeur ook bij een meisje (het is een jongen
) Misschien een geruststelling, maar het cliché is wel waar, van zodra je je baby in je armen hebt, ben je verliefd. Of dat was bij ons althans zo. En nu super super blij met mijn zoontje
Geef het wat tijd om het een plaats te geven.
en ook proficiat met de goede 20 weken echo! Leuk zo 'van allebei eentje'!
) en ze hebben pas 1 november 2025 plaats terwijl we graag vanaf 1 juni wilden
zowel mijn vriend als ik werken allebei fulltime dus dat wordt nog een heel gepuzzel om die maanden te overbruggen. Tegelijk voelt het onnozel om me er nu al druk om te maken, eerst maar is de 12 weken zonder kleerscheuren halen