Vandaag was een drukke dag, je krijgt de tijd niet om je je te vervelen in het ziekenhuis 
In de ochtend weer de fysio aan het bed en 10 minuten in een stoel gezeten.
Daarna kwam het pijnteam langs, daar maken we langzaam stappen in de goede richting al is alles nu wel via fentanylpleisters en iv omdat ik geen pillen kan gebruiken als mijn maag leeggepompt wordt.
Maar het is nu dragelijk en met de pijnpomp lukt ook het eerste stapje van mobiliseren.
Zelf heb ik het gevoel dat er wat beweging zit tussen de maag en de darm
Dat is het begin.
Vanmiddag bleek ik ineens wel flinke koorts te hebben dus dan moet alles weer op kweek en een longfoto om longontsteking uit te sluiten.
Dus een ritje met bed door het ziekenhuis, als ik me iets fitter had gevoeld was het een leuk uitje geweest 
En eind van de middag mocht ik weer op toernee, toen was er een spoedplekje vrij voor het plaatsen van de picc lijn en dan kan morgen de tpv starten.
Dan hoop ik met wat meer energie ook meer te kunnen mobiliseren en dat daardoor ook de maag en darm weer beter gaan functioneren.
Alles houdt elkaar zo negatief in stand en ik hoop dat eindelijk weer wat voeding de boel laat omslaan naar de positieve kant.