Doubtless schreef:EmptyWords schreef:Waar woon je perA?
Nou daar ben ik ook benieuwd naar
@Linoleum: Fijn dat het idee je niet tegenstaat en dat je goede ervaringen hebt. Ik deel jouw ervaring: Ziekenhuis personeel was heel kundig, lief en betrokken. Kijk er dus ook niet tegen op om weer naar het ziekenhuis te gaan.
Wik hebben helaas een andere ervarinf met 1 verpleegkundige die mijn vrouw dwong om op te staan waardoor ze flauw viel (na veel bloedverlies) en heel naar ons zoontje aam de borst deed forceren. Dat hebben we ook gemeld

en uiteindelijk na 8 minuten persen is mijn dochter dus in bad geboren. Mijn man ging tussendoor tijdens het persen nog even naar de wc en toen zij de verloskundige al dat hij wel moest opschieten  
 . Nog paar minuten samen in bad gezeten voor we in het bed moesten voor de controles en bevalling van placenta en dergelijke.                                                         

echt op het ziekmelden af.                                                         

maar dat is nog even geheim tot we het iedereen verteld hebben. Al deze ervaringen hebben een zwart randje omdat mijn omaatje van 99 donderdag is overleden