OleJon schreef:Ach ja, dan heb je ook nog de categorie die klakkeloos alles gelooft wat deze regering vertelt.
Een schoolmeester is nog geen expert in de medische wereld, maar word wel aangesteld als minister van zorg.
Wie, precies? Want volgens mij zijn de mensen in dit topic niet te min om de onderzoeken en informatie onderliggend aan de informatie van de regering op te zoeken en door te lezen. Dus “klakkeloos aannemen” lijkt me niet toepasbaar hier?
OleJon schreef:Vele WOB documenten hebben al kennis gegeven over bepaalde zaken niet klopt. Maar daar hoor je de gevaccineerden dan weer niet over.
Zoals?
OleJon schreef:Werd duidelijk in vermeld dat het betreft de mondkapjes een gedragsexperiment was.
En wat is de context precies? Want is de gehele introductie een experiment of gaat het om een specifieke periode en dus regelgeving? Belangrijke context, lijkt me.
OleJon schreef:En Pfizer wou een geheimhouding tot 75 jaar. Waarom als je niks te verbergen hebt.
Ten eerste: bron? Ten tweede ook hier: context? Wát wilden ze precies geheim houden? Welk onderdeel?
OleJon schreef:Net zomin dat de gevaccineerden beweren dat de groep wappies niet zo groot is.
Nou deze groep is groter dan men denkt.
En word nog steeds groter, want genoeg die nu wel ziet dat er iets niet klopt
Mwah, het blijft een kleine minderheid. Zeer vocaal, dat wel, daardoor lijkt de groep groter. Ter illustratie: als 95% geen wappie is en maar 1% van deze groep voelt de behoefte en motivatie om te reageren op dit soort dingen. Daar tegenover is 5% wappie waarvan 80% de behoefte en motivatie voelt om te reageren op dit soort dingen.
Dan lijkt de tweede groep groter maar is dat feitelijk niet zo.