Jeetje, mooi allemaal. Mooie luchten op het strand en de 3e foto van Gaucho vind ik ook erg mooi. Lizard, waar ben jij dan??
Mijn hart ging vandaag een beetje huilen:
Ze zijn naast het Mastbos dit aan het neerplempen en je ziet ze er continue bovenuit. Bah. Op de terug weg zag ik dat ze naast de snelweg ook alles aan het volzetten zijn met die dingen en het ergste vind ik nog een stuk waar ik al jarenlang reetjes in een weiland zie grazen dat nu ineens volledig omheind is en volgepleurd is met zonnepanelen. Echt een volledig stuk land. Vaarwel natuur. Ik trek dat echt slecht.
Maar goed, ik had wel een prachtige wandeling, zal zo wat echt mooie foto's plaatsen.
Wat prachtig met die zon en bomen en nevel en spinnenweb
8nnemiek
Geplaatst: 05-11-22 15:26
Lizard, mooi die grot! Waar is dat?
Goof, alsnog mooie foto’s met de windmolen, maar ik snap dat mensen het zonde vinden van het uitzicht. Ik zie windmolens juist wel graag, vooral omdat er inderdaad voor zonneparken veel meer natuur verloren gaat dan voor een windmolen.
Mandy, waaw, wat een schattige paddestoelen en wat mooi met die zon door de bomen!
Ik heb ook gewandeld,als ik thuis ben zal ik wat foto's plaatsen.
noordje
Geplaatst: 05-11-22 16:19
Lizard zit in de (duistere) grotten/kelder van ???
Zonde van de zichtvervuiling Goof, maar die zonnepanelen vind ik nog erger. Wel mooie foto's hoor.
Gaucho, Moonsparkle en Mandyy ook mooie foto's.
En Annemiek had gisteren ook mooie foto's geplaatst.
Mooi in de Kampina Hilary.
Gelukkig kunnen ze hier niet zo goed het weer voorspellen Ze hadden de hele dag regen opgegeven, maar er was zelfs wat zon te zien. Ik begon met een wandeling, maar hoorde dat ze verderop aan het jagen waren, dus rondje ingekort en aan de andere kant van de weg nog een flinke ronde gemaakt. We moesten ook heel veel stroompjes, sommige met bruggetje, anderen niet. Half rondje paddestoelen Mini waterval Pad naast het water, zo fijn wandelen met het geluid van stromend water Geen uitzicht dit keer
Goof zo zonde van die windmolens. De wandeling met je mini ziet er wel geweldig uit!
Mandyy prachtige foto's de sfeer is echt geweldig door die zon.
Noordje prachtig daar zeg! Al die watervallen!
Vanmorgen even klein rondje in het Montferlandse bos gemaakt voor ik naar Gin ( Bijrijdpaard) ging
Catori
Geplaatst: 05-11-22 16:57
Goof in het mastbod, met de dappere mini. Jammer van die molens, maar ben het eens met de rest. Beter dan die kilometers zonnepanelen. Rotgezicht is dat.
Faringo heeft geen zon.
Lizard op een spannend plekje.
Van de foto's van Noordje word ik stiekem jaloers. Gelukkig had je fijn wandelweer.
Moonsparkle weer mooie paddestoelen.
Mandy ook toffe en sfeervolle foto's.
Hilary ook lekker in het bos.
Annemiek ook mooie wandeling gemaakt.
Wij vanmorgen het bekende rondje. Nu met licht. Scheelt veel. Mooie zonsopkomst. Net rondje parkje en door naar de polder. Lucht werd steeds donkerder. Voor de buien thuis gelukkig. Lijf is erg naar vandaag, dus rondje van 4km. Uggs was wel blij. Lekker gesnuffeld.
pien_2010
Geplaatst: 05-11-22 17:00
Wat een mooie foto's NOordje, Catori en Simonee. En Noordje, ik denk dat Lizard verdwaald is→ "die zien we nooit meer terug!"
Ik was vandaag naar Osnabrück. Naar het museum industrie cultuur. Machines,maar ook fossielen.
En je kan met de glazen lift 30 meter naar beneden. Dan kom je in een mijn gang van de oude kolenmijn. En 300 meter verder sta je weer buiten. Daar staan nog een gebouw dat bij het museum hoort. Hier was een expositie over ons eten. Ook leuk. Daar een stuk rondgelopen. Libelles in november. Daarna een stuk verderop naar een ander gebouw. Hier was ook een oude mijnschacht. En daar ook weer gewandeld.
yeeeeeeeh we zien hem terug en hoe. Prachtige foto's zowel van het industrie museum, als van de mijnbouw (schachten.......ik ben geboren aan de voet van een kolenmijn). Mooi om ondergronds een kijkje te mogen nemen. Ook de natuur foto's vind ik goed gelukt!