Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:In Nederland gebeurt dat volgens mij ook niet, wellicht zijn in België die lijnen dus anders.
Lieve TS, wat verschrikkelijkIk denk ook iedere dag aan je, wat een ellende. Hoe is je omgeving eronder? En jij zelf?
Pauline schreef:Wat een afschuwelijk bericht. Wel fijn dat je zo snel terecht kan, het is allemaal nogal wat. Ik heb even geen woorden voor, ik denk veel aan je. Je komt zo sterk en rustig over. Voel je je ook zo?
Kay_Kim schreef:Pauline schreef:Wat een afschuwelijk bericht. Wel fijn dat je zo snel terecht kan, het is allemaal nogal wat. Ik heb even geen woorden voor, ik denk veel aan je. Je komt zo sterk en rustig over. Voel je je ook zo?
Ja… ik kan het gevoel niet goed beschrijven… ik heb er vrede mee, wat de uitkomst ook is… ik vind het vooral erg voor mijn vriend, ouders, schoonouders en vrienden..
Kay_Kim schreef:Ik heb vandaag wel iets leuks gedaan![]()
[ [url=m/F3GFe6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb samen met mijn vriend een tattoo laten zetteneen bout en een moer horen ook samen
![]()
We zijn gisteren naar de film geweest, deze avond gaan we uit eten en morgen gaan we een dagje naar zee op bezoek bij mijn ouders dus we hebben leuke dingen gedaan/gepland!
Lukasje schreef:Hey meid! Een poos terug hebben we per pb contact gehad over Sky en dat je beslissing haar niet te kopen mede bepaald werd door je gezondheid. Een poos later las ik een hoopvol bericht dat je aan het revalideren was. Ik was toen echt blij dat het de goede kant uitging! En nu, nu lees ik met ongeloof dit ! Life sucks! Hoe oneerlijk is dit nu?!
Ik wens jou, en natuurlijk je vriend en naasten, heel veel moed !
PS mooie tatoeage