Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Liiene schreef:Klein vreugde momentje hier, jeej!
Zojuist akkoord vanuit m’n werkgever gekregen voor een financiële bijdrage voor mentale coaching
Bhodi schreef:Maanlicht: nee ik vond het echt heel erg vervelend, maar goed… niks aan te doen. Ah je nod komt inderdaad perfect uit! Wanneer ga je trouwen?
Lovelys: spannend, woensdag je nod!
Liene: dat is een mooie meevaller!
Ik bedenk me net dat zondag Vaderdag is! Ik denk dat ik dan een early wil doen, zou dan 12 dpo zijn. Ergens mooi symbolisch ofzokan ik m’n vriend al een cadeautje geven
lovelys schreef:Wat super fijn Liiene
Maanlicht leuk! 10 september is het vaak ook nog wel lekker weer![]()
Bhodi hahah dat herken ik wel eens. Helaas niet met zwangerschap te maken bij mij. Tijdens mijn zwangerschap heel keurig gegeten en 3 weken na de bevalling kon ik weer in mijn eigen kleding en was ik weer op gewicht. Nu zelfs 3 kg lichter dan voor mijn zwangerschap. Ik sport w 2x per week en let erop dat ik niet te vaak los ga
Sidney1833 schreef:Wij proberen sinds 25 april dit jaar zwanger te worden. Tien jaar de pil geslikt, snap dat het lang kan duren. Vriendin van mij heeft ook zo lang de pil geslikt en meteen zwanger. Hier in ronde twee. Gevoel zegt dat het nog wel even kan duren.