Omdat we een hoop water rondom ons hebben, hebben we nu ook besloten een eigen SUP te kopen. Ik kan niet wachten!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:![]()
Ik keek er zo naar uit dat mijn Sup board vandaag geleverd zou worden.. Heeft de Lidl een tuinstoel opgestuurd in plaats van de sup plank
Dagahra schreef:Super leuk @Leo! Welke sup ga je kopen?
Hier vanochtend ook wezen suppen. Zelfs Cyrtje wou stukje mee, hebben echt klein stukje met dr gedaan. Omdat ze vorig jaar een zware hernia of ruggenmerginfarct heeft gehad. Maar ze vond het super leuk!
[ [url=m/GDWqCT.jpg]Afbeelding[/url] ]
8nnemiek schreef:![]()
Ik keek er zo naar uit dat mijn Sup board vandaag geleverd zou worden.. Heeft de Lidl een tuinstoel opgestuurd in plaats van de sup plank
Leo schreef:Als ik het zo zie zou het nog wel eens dezelfde kunnen zijn! Mijn vriend heeft hem uitgezocht met de adviezen van de instructeur waar we waren. Ik had een Evo Elite 10'8 op het oog, die ook prima geschikt moet zijn, maar uiteindelijk toch gekozen voor net wat langer en breder met een 11'6 board. Gezien het toch een grote hond is en mijn vriend ook best lang is. Bevalt het en gebruiken we hem genoeg, komt er nog een wat kleiner board bij voor degene die zonder hond supt.