Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar die zijn niet goed met regen en het model dat het wel is, was er niet in mijn maat
was er niet ook een in Tilburg? Of was die gesloten? Ik kan 'm niet meer vinden, ik vind wel Leguano winkels in Heino en Münster en nog een algemene barefoot winkel in Bielefeld.

Enige reden voor het weer pakken van die laarsjes is omdat er toch veel kleine gaatjes in de bovenkant van die LiteRides zitten en om je sokken nou nat te laten regenen is ook zo wat....pmarena schreef:Vind je ze niet soepel nee...? Kan je ze niet gewoon alle kanten op buigen dan...?
) als gewone sportschoenen. Behalve foot-shaped en zero drop zijn ze niet echt anders dan normaal, misschien andere modellen wel maar mijn Lone Peaks niet. Ik voel dus ook niets meer van de bodem waar ik op loop en door dat gebrek aan feedback beginnen mijn enkels gelijk weer te zwikken.
Maar even kijken hoe het verder moet nu met het natte jaargetijde en de barefoot laarsjes en schoenen die ik daarvoor heb. Heb ook geen alternatief dus zal hier toch maar weer aan moeten wennen....