Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat is rot. Fijn dat er wat afleiding komt, dat helpt vaak ook wel wat. Hopelijk wordt het snel beter!
. Gelukkig heb ik wel een korte pyjamabroek en neemt mama straks even rokjes en een korte broek mee. Niet dat je in het ziekenhuis geen pyjama mag dragen overdag, maar ik voel me zelf altijd lekkerder als ik gewone kleding draag. Ben ik toch net even een beetje wakkerder.
Lalidan schreef:Grappig, nooit gerealiseerd maar ergens best logisch: ze hebben nu ook nog om de schroefgaten van de vorige schroeven heen moeten werken (je kan de schroefgaten zien lopen op de foto). Dat moet een interessant puzzeltje geweest zijn om te herstellen.
Hopen dat je snel genoeg opknapt, aan de andere kant, eerste dagen thuis vallen ook altijd tegen. Dan kan je ook maar beter zeker zijn dat je er fout genoeg voor bent

wendy1987 schreef:Wat ziet dat er toch bizar uit he, dat verdwenen bot.....

Hannanas schreef:Heftig hoor! Je ligt behoorlijk in de kreukels. Lukt het wel om zelf naar de wc te gaan of kijk je uit naar het moment dat je daar weer eigen regie in hebt. Heel veel beterschap