capopjekop schreef:Zit er soms wat in de lucht?
behalve pollen en corona?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skippy01 schreef:Qua huizenjacht zó blij dat ik net voor de prijzen zo omhoog gingen in kon stappen in de huizenmarkt... Voor wat ik hier aan hypotheek betaal voor een rijtjeshuis met best aardig tuin, kan ik denk ik geen appartement huren in deze tijd...
Oh, mijn ex doet dat ook, nou ja, die appt vooral. Ik lig er niet wakker van: hij is degene die thuis een vrouw en kind heeft zitten tegenwoordig, niet ik... Dus hij is degene die hierin fout is, niet ik. En hij is degene die het contact initieert, niet ik... Hij krijgt inderdaad hetzelfde als wat jij doet: reacties op vragen. Geen wedervragen. Houdt meestal snel op.
Relaxed schreef:Hier idd ook precies op tijd gekocht, zou er nu lekkere winst op maken, maar ja
Relaxed schreef:Hier idd ook precies op tijd gekocht, zou er nu lekkere winst op maken, maar ja
Blussem schreef:Raar dat jullie gewoon contact blijven houden met je ex.
Ik doe daar niet aan, ik ben hem immers niks verplicht. Of eigenlijk bestaat die voor mij niet meer
Blussem schreef:Co ouderschapsverlof over hond? Kan die hond niet naar hem toe als hij dat zou graag wilt en dat jij een nieuwe hond neemt of andersom?
Ik ben zelf niet zo van een relatie half aan houden. Het geeft mij altijd heel weg de kriebels waar ik niet blij van wordt.
Blussem schreef:Co ouderschapsverlof over hond? Kan die hond niet naar hem toe als hij dat zou graag wilt en dat jij een nieuwe hond neemt of andersom?
Ik ben zelf niet zo van een relatie half aan houden. Het geeft mij altijd heel weg de kriebels waar ik niet blij van wordt.
Blussem schreef:Raar dat jullie gewoon contact blijven houden met je ex.
Ik doe daar niet aan, ik ben hem immers niks verplicht. Of eigenlijk bestaat die voor mij niet meer