30+ en blij vrijgezel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 09:09

capopjekop schreef:
Zit er soms wat in de lucht?

behalve pollen en corona? :+ :') :j

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 09:09

Corona versoepelingen :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 09:12

F_Orumster schreef:
Corona versoepelingen :D

De Roaring twenties van deze eeuw _O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 10:57

Skippy01 schreef:
Qua huizenjacht zó blij dat ik net voor de prijzen zo omhoog gingen in kon stappen in de huizenmarkt... Voor wat ik hier aan hypotheek betaal voor een rijtjeshuis met best aardig tuin, kan ik denk ik geen appartement huren in deze tijd...

Oh, mijn ex doet dat ook, nou ja, die appt vooral. Ik lig er niet wakker van: hij is degene die thuis een vrouw en kind heeft zitten tegenwoordig, niet ik... Dus hij is degene die hierin fout is, niet ik. En hij is degene die het contact initieert, niet ik... Hij krijgt inderdaad hetzelfde als wat jij doet: reacties op vragen. Geen wedervragen. Houdt meestal snel op.

Same wbt de huizen. Ik heb 1.5 jaar geleden een huis gekocht, vlak voordat de prijzen echt door het dak heen gingen.

Ik zou nu niet meer kunnen kopen wat ik nu heb.

Mijn ex appte me van het weekend. Hij zag zogenaamd dat ik online was om half 3 nachts. Dat ik een date had en hij heel even naar het kleine kamertje was en ik eindelijk tijd had om mn appjes te reageren, was natuurlijk geen uitnodiging voor mn ex om mij te appen :') hij appt me überhaupt nooit.

Maar toen ik zei dat ik een date heb was het antwoord "oh joh. Nou. Veel plezier dan" droeftoeter :')

Anoniem

Re: 30+ en blij vrijgezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 12:36

Hier idd ook precies op tijd gekocht, zou er nu lekkere winst op maken, maar ja :+

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:03

Relaxed schreef:
Hier idd ook precies op tijd gekocht, zou er nu lekkere winst op maken, maar ja :+

Maar waar moet je dan gaan wonen he... Als ik nu zou verkopen, zou ik ook winst maken, maar alles wat ik terug zou kunnen kopen is nu óók duurder geworden :Y) (En heeft waarschijnlijk een kleinere tuin, want deze oudere huizen hebben echt nog prima tuintjes voor het formaat huis)

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 14:06

mijn laatste ex was getrouwd, toen ik ermee ophield heeft ie nog 1 keer geaapt: "hoe gaat ie nu met je "
ik antwoordde: PERFECT !!! , nooit meer iets gehoord....

En mijn ex daarvoor is nog steeds me beste vriend, we appen en bellen regelmatig, gaan ook eten, hij doet mij auto.... pecht heel leuk.

Ik heb 8 jaar geleden mijn flatje gekocht, voordat de prijzen door het dak gingen.... kijk nog regelmatig op funda maar er is helemaal NIKS te koop voor mijn budget in Naarden.... blijf lekker zitten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 14:08

Oh mijn ex appt op zijn tijd ook nog wel, laatst zelfs nog poos gebeld. Maar zijn zus is ook nog een goede vriendin van me, dus wel logisch en ook prima :j

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 14:25

Relaxed schreef:

Ik heb ook net op tijd gekocht ( met een kortingspercentage via woonstede, dus hele schappelijke hypotheek gelukkig).
Nu gaan ze voor een ton meer weg en zou ik het niet meer kunnen betalen.
Al zo ik graag nog een iets grotere tuin hebben, ik ben hier ook best tevreden.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 14:34

Ik heb ooit eens een nieuwe vriend gefaked bij een ex. Die bleef maar appen heel laat op de avond. Toen ik zei dat er een nieuwe man in mijn leven was hield het direct op! :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 14:55

Een zoon van mijn vriendin is ook een hele happy single, 35 inmiddels en zijn moeder deed laatst nog een poging. Zijn antwoord, ma mijn toekomstige vrouw zit nog in de boerenkool, hou van jonkies. Ik heb heel hard gelachen ( en vriendin uitgelachen) toen ze dit vertelde.

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 15:28

Raar dat jullie gewoon contact blijven houden met je ex.
Ik doe daar niet aan, ik ben hem immers niks verplicht. Of eigenlijk bestaat die voor mij niet meer :o

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 15:46

Blussem schreef:
Ik doe daar niet aan, ik ben hem immers niks verplicht. Of eigenlijk bestaat die voor mij niet meer :o

Hier een situatie met co-ouderschap over de hond. Ze woont bij mij maar hij komt ze wekelijks voor een dag / paar dagen halen.

Ik was vroeger ook van het idee dat vrienden blijven met je ex wel kon, als ik zie wat er allemaal gebeurd en gezegd is kom ik daar nu wel van terug. Was in mijn ogen voor beide partijen ook simpeler geweest bij minder contact, maargoed, het is wat het is. Ik ben de laatste die zal zeggen dat hij de hond niet meer mag zien, en uiteindelijk is dit geen langblijvende situatie, uiteindelijk komt het alleen maar makkelijker.

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 15:50

Co ouderschapsverlof over hond? Kan die hond niet naar hem toe als hij dat zou graag wilt en dat jij een nieuwe hond neemt of andersom?

Ik ben zelf niet zo van een relatie half aan houden. Het geeft mij altijd heel weg de kriebels waar ik niet blij van wordt.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 16:12

Blussem schreef:
Co ouderschapsverlof over hond? Kan die hond niet naar hem toe als hij dat zou graag wilt en dat jij een nieuwe hond neemt of andersom?

Ik ben zelf niet zo van een relatie half aan houden. Het geeft mij altijd heel weg de kriebels waar ik niet blij van wordt.

Tja, kan ik me voorstellen dat je er zo over denkt met je exen. Hond is geen pak suiker.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 16:29

Blussem schreef:

Hond blijft sowieso bij mij, ze kan niet alleen zijn en ik heb de mogelijkheid om ze naar mijn moeder te brengen en deels thuis te werken.
Hij heeft dat niet, ik zou het dan ook niet fair vinden om hem op basis daarvan de hond te ontzeggen, Daarnaast is ze altijd blij om te gaan, doen ze lekker leuke dingen samen, dus ik zie niet echt een probleem.

Zoals ik zei, ik was er voorheen van overtuigd dat vrienden blijven met een ex wel kon. Ik zie nu in dat echt vrienden zijn wss geen optie is, maar op een degelijke manier met elkaar omgaan en elkaar nog iets gunnen kan toch echt wel.

Als je kinderen hebt samen moet je dat ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 16:52

Blussem schreef:

Omdat jij er niet aan doet is het niet meteen raar he.. :roll:

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 16:55

Mijn exen hebben ook lang nog contact gezocht.. Vond het erg vervelend. vooral toen ze allebei bleven terug komen voelde ik me een beetje opgejaagd ofzo.

Gelukkig is het al een tijdje over :D

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 22:59

Blussem schreef:

Er is er maar één die ik nooit meer hoef te zien als het aan mij ligt, met de rest heb ik geen probleem. Ze horen bij mijn verleden en ik wens ze veel goeds toe. Als we elkaar zien dan is het even een praatje maken, dat vind ik leuk.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 23:45

Ik heb een ex waar ik nog gezellig mee klets als ik hem tref, maar die zit met zijn gezin op een caribisch eiland en zal ik niet snel treffen. De rest heb ik geen behoefte aan om nog te spreken. Mij niet bellen

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-21 20:08

Een scharrel van vroeger waarvan ik zie dat ie elke dag m'n stories op Insta checkt vind ik ook zo bijzonder, want hij volgt me niet en is er altijd als een van de eerste bij... Blokkeren vind ik ook weer zoiets, vind het wel bijzonder om te zien hoe lang die dat volhoudt.

Gister een 'date' met iemand die ik bij een vriendin op kantoor had ontmoet (zij huren een gedeelte van haar, zij kende hem ook niet). Ik dacht dat hij daar werkte, maar hij kwam dus speciaal voor onze date aanrijden. Vriendin en ik zaten buiten. Zij is verbaal wat gehaaider dan ik en ging in 5 minuten van: "wat doe je precies voor werk" tot "heb je een gezin?". Bleek die beste boy drie kinderen te hebben, bij twee vrouwen en momenteel met een derde getrouwd te zijn. Als ik het goed begreep. Zucht. Dus weer gauw klaar.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 08:14

Ik heb ook een hond, een Bouvier, hij heet Casey en we hebben hem ooit van MP afgehaald.
Duer met een verleden, was 1.5 jaar en hij is echt opgeknapt bij ons, toen we uit elkaar gingen bewust de hond dáár gelaten. Hij heeft een boerderij met ruimte, dier was altijd buiten en ik kocht een flatje en werk 40 uur. Was geen moeilijke keuze in belang van het dier.
Ik zie Casey als ik mijn ex spreek soms op hun bedrijf, dan neemt hij hem mee voor me, of wanneer hij iets aan mijn auto moet doen. Verder is Casey gewoon van hem nu.