Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik ben vooral benieuwd wat ik kan verwachten en vind het fijn om een stok achter de deur te hebben.                                                         
. 
  Dementie begint vroeg 

. Ene keer heb je ook gewoon meer tijd en zin om wat te posten. 
! Pelpindas zou voor mij een prima tussendoortje zijn omdat ik het lekker vind. Maar noten ben ik altijd een beetje bang voor want er zitten echt veel calorieën in en ik vind het daarmee heel lastig om het bij 1 handje te houden.                                                         
 Verveling eten is ook herkenbaar. Stapje voor stapje meer bewustwording creëren, en zo te lezen heb je al mooie stappen gezet  

wat is de reden dat je voor IF kiest? En geen zorgen over uitgebreide bijleesposts, ik doe het vooral omdat ik veel vrije tijd heb momenteel  

Misschien op een zichtbare plek een stickynote plakken met 'vergeet je eitjes niet!'? Zou dat helpen?  

En ik heb zelf naar de opleiding voeding & diëtetiek gekeken, maar vooral om de reden dat ik overgewicht had, voelde ik mij daar niet op mijn plek, maar ik vind voeding onwijs interessant (voedingsmiddelentechnologie gestudeerd voor een jaar). Zou nog steeds wel een richting zijn welke ik op wil 
 En bedankt voor je aanbod met voedingsgerelateerde vragen, lief  

Hopelijk weer een dalende lijn voor je!
 Vind het zo fijn dat iedereen zo aardig en meedenkend is in het topic, voelt goed  
                                                         Dustinlover schreef:Ik ga iedere dag nog op de weegschaal staan. Ik weet dat het niet zo moet, maar ik vind dat fijn. Dan doe ik soms net even iets beter mijn best als er wat bij zit. Nu vanaf zondag 1.7 afgevallen, maar wil het bij gaan houden van vrijdag tot vrijdag hoeveel ik over een week ben afgevallen.
 Knudd schreef:juval, goed bezig!wat is de reden dat je voor IF kiest? En geen zorgen over uitgebreide bijleesposts, ik doe het vooral omdat ik veel vrije tijd heb momenteel

Danjel schreef:Gisteren mijn weegdag bij WW, ik heb mijn streefgewicht behaald en ga stabiliseren nu.
-37 kilo (en een beetje) binnen 10 maanden. Trots!![]()
Nooit meer terug naar mijn oude gewicht, ik zal dan ook nog lang gebruik blijven maken van WW (het groene plan, alles tellen behalve fruit en groente)
Nu een nieuw eetschema bedenken, want ik mocht 30 punten per dag en nu 36 punten per dag (en weekextra van 35 punten)
?