Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Germie vindt zelf dat ze geen struggles heeft hoor. Er is al heel veel hulp aangeboden, ideeën aan de hand gedaan, voorbeelden gegeven. Niet nodig.
MoniqueT schreef:Germie vindt zelf dat ze geen struggles heeft hoor. Er is al heel veel hulp aangeboden, ideeën aan de hand gedaan, voorbeelden gegeven. Niet nodig.
germie schreef:MoniqueT schreef:Germie vindt zelf dat ze geen struggles heeft hoor. Er is al heel veel hulp aangeboden, ideeën aan de hand gedaan, voorbeelden gegeven. Niet nodig.
Ik heb geen zielenknijpers nodig. Ik ben pas weer de oude als alles voorbij is. Er is niets of niemand die mij kan opvrolijken.
Verder is dit topic voor je gevoelens. Die schrijf ik hier gewoon neer. Je mag je kennelijk niet klote voelen.
germie schreef:MoniqueT schreef:Germie vindt zelf dat ze geen struggles heeft hoor. Er is al heel veel hulp aangeboden, ideeën aan de hand gedaan, voorbeelden gegeven. Niet nodig.
Ik heb geen zielenknijpers nodig. Ik ben pas weer de oude als alles voorbij is. Er is niets of niemand die mij kan opvrolijken.
Verder is dit topic voor je gevoelens. Die schrijf ik hier gewoon neer. Je mag je kennelijk niet klote voelen.
MarlindeRooz schreef:Nou mijn fysio is ook dicht waardoor ik de hele dag met een zere nek en schouders zit. Behoorlijk naar als je leven bestaat uit thuis studeren (dus lang rechtop zitten wat ik niet trek, dan gaat alles tintelen en verlies ik kracht) en normaal veel sporten. Maarja ik accepteer dat nu gewoon. Het is zo en me er heel druk om maken zorgt voor extra spanning en stress. Ik neem wel flinke pijnstillers als ik wil studeren.
De situatie is zoals je hem zelf maakt.
Cayenne schreef:Mijn moeder zit ook een beetje in de put omdat ze ons al tijden niet heeft gezien. Zo rot om dat te horen!![]()
Ze heeft een longaandoening en doet uit pure voorzorg haar boodschappen met mondkapje, maar ze wordt gewoon uitgelachen en belachelijk gemaakt