Baileysdream schreef:[ [url=m/iagWz2.jpg]Afbeelding[/url] ]
vandaag laten zetten voor mn eerste paardje.
my star in heaven.
Deze vind ik echt heel mooi
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Ik ga 28-2 naar arnhem voor mn eerste tattoo. Iets persoonlijks in mijn moeders handschrift. Ik ben doodsbang voor naalden, maar hier ben ik niet zo huiverig voor. Ik heb stiekem nog de ilusie dat ze het er gewoon optekenen met watervaste stift
Hutcherson schreef:Ik ga 28-2 naar arnhem voor mn eerste tattoo. Iets persoonlijks in mijn moeders handschrift. Ik ben doodsbang voor naalden, maar hier ben ik niet zo huiverig voor. Ik heb stiekem nog de ilusie dat ze het er gewoon optekenen met watervaste stift
xJolien schreef:Kkkaren, prachtige tattoo!! Blijft donkerbruin net zo lang de juiste kleur als de normale tattoo inkt? Of vervaagt het sneller? Heel tof.
Kriebelt bij mij ook weer om iets te zetten. Heb 2 kleine tatoeages, maar vind het tijd voor iets nieuws. Jammer dat de inspiratie nog ontbreekt
idinn schreef:Ik zou dat vooral laten afhangen van hoeveel bier je zelf naar binnen gaat tikken. Dus hoe voorzichtig je nog bent
ikheetesmee schreef:Prachtig die bruine tattoo!idinn schreef:Ik zou dat vooral laten afhangen van hoeveel bier je zelf naar binnen gaat tikken. Dus hoe voorzichtig je nog bent
Hahaha meestal ben ik zelf nog wel aardig bij zinnen dus daar hoef ik niet bang voor te zijn![]()
Het gaat me er vooral om dat andere mensen met drank en dergelijke vet onvoorzichtig zijn, en op de een of andere manier met carnaval nog ff een tikkie erger bij ons.. het is in een grote stampvolle feesttent..
Ik vraag me dus voornamelijk af hoeveel kwast het kan als er een biertje over heen gaat, het gaat dan niet om direct contact maar iemand die het perongelijk over mijn mauw heen gooit zegmaar.