Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:plutolover schreef:gister is het met niet gelukt maar vandaag ga ik er weer voor!!
net wat honger gevoel dat ik dacht hoe ga ik dat vol houden tot 12.00. Maar nu is die aardig weg gezakt. Zo maar een kop thee nemen. Weet iemand of engelse thee zonder calorieen zijn? anders wordt het zwarte koffie..
Je kunt prima alle soorten thee drinken.
Kinke schreef:je zegt het verkeerd Germie, afvallen doe JIJ er niet van
Renee1991 schreef:Gaat goed bij de meesten, zo te lezen! Fijn!
Ik worstel nog een beetje met m'n werk, ga rond de tijd dat ik graag zou willen eten steeds beginnen met een patiënt in onderzoek. Onderzoek duurt meestal een uur of 2... Dus nu toch maar ervoor iets eten.
Hier vliegen tot dusver de kilo's er wel af, echt bizar. Kan het goed volhouden
germie schreef:Kinke schreef:je zegt het verkeerd Germie, afvallen doe JIJ er niet van
ja ok, haha. Ik val eigenlijk nergens van af. Klinkt raar, maar zou best een paar kg kwijt willen. Maar zelfs dat lukt niet, met niets. Ik heb kennelijk een heel stabiel lichaam wat direct efficienter gaat verbranden bij minder voedsel. Maar intermittent fasting wordt omschreven als DE manier om af te vallen (en vol te houden en gezond) en dat is het dus ook niet helaas.
liekec schreef:Ja als je porties in een normaal restaurant niet voldoende vind ben je gewoon gewend aan veel te veel eten... Ik heb dat ook een tijdje gehad, ik merkte echt dat mijn maag kleiner is geworden na een tijd normale porties eten. Dan zit je ook ineens wel vol na voor-, hoofd- en nagerecht.
germie schreef:liekec schreef:Ja als je porties in een normaal restaurant niet voldoende vind ben je gewoon gewend aan veel te veel eten... Ik heb dat ook een tijdje gehad, ik merkte echt dat mijn maag kleiner is geworden na een tijd normale porties eten. Dan zit je ook ineens wel vol na voor-, hoofd- en nagerecht.
nee, er is hier sprake van een andere denkwijze. Oh ja, ik neem nooit een voorgerecht en nagerecht (te duur). Dus ik heb het over het hoofdgerecht alleen, en dat is dan zeker te klein, jij gaat ook uit van voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, ik dus niet, ik alleen van het hoofdgerecht. En de porties in restaurants zijn soms klein, ga maar eens in Frankrijk eten. Ik heb het niet over een Griek hier, die porties zijn groot genoeg. Dus ik zoek wel restaurants met fatsoenlijke porties. En dan sla ik daar voor weer een maaltijd over. Dat overslaan kan ik dus wel, ondanks altijd en dan ook altijd honger.
Ik kom overigens niet boven de 2000 calorieën uit hoor als ik tel. Maar ja, ik kan rustig nog veel meer eten, heb gewoon echt altijd honger.
liekec schreef:germie schreef:nee, er is hier sprake van een andere denkwijze. Oh ja, ik neem nooit een voorgerecht en nagerecht (te duur). Dus ik heb het over het hoofdgerecht alleen, en dat is dan zeker te klein, jij gaat ook uit van voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, ik dus niet, ik alleen van het hoofdgerecht. En de porties in restaurants zijn soms klein, ga maar eens in Frankrijk eten. Ik heb het niet over een Griek hier, die porties zijn groot genoeg. Dus ik zoek wel restaurants met fatsoenlijke porties. En dan sla ik daar voor weer een maaltijd over. Dat overslaan kan ik dus wel, ondanks altijd en dan ook altijd honger.
Ik kom overigens niet boven de 2000 calorieën uit hoor als ik tel. Maar ja, ik kan rustig nog veel meer eten, heb gewoon echt altijd honger.
En toch denk ik dat het beter werkt om door de dag heen (in je tijdvak) gematigd meer te eten in plaats van niks en dan ineens een explosie van all you can eat.
Dankje PSvanLot!
germie schreef:Kinke schreef:je zegt het verkeerd Germie, afvallen doe JIJ er niet van
ja ok, haha. Ik val eigenlijk nergens van af. Klinkt raar, maar zou best een paar kg kwijt willen. Maar zelfs dat lukt niet, met niets. Ik heb kennelijk een heel stabiel lichaam wat direct efficienter gaat verbranden bij minder voedsel. Maar intermittent fasting wordt omschreven als DE manier om af te vallen (en vol te houden en gezond) en dat is het dus ook niet helaas.