Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Tjsa afgelopen weekend bleek maar weer eens dat haar echt een taboe is inmiddels.na de derde opmerking binnen een uur was ik het zo zat dat ik een stift geleend heb en op mijn been de tekst heb neergezet Verboden te scheren met een verbodsbord erbij.
![]()
Dat hielp, daarna veel lezers, rode schaamhoofden maar stilte verder. Terwijl er oa niet te missen lidtekens op dat been aanwezig zijn. Leeftijd van de zeurders tussen de 20 en 50. Een jongen, aantal vrouwen. Mijn begeleider was boos, geschokt en verontwaardigd bij de eerste opmerking, daarna ging dat over in verbijstering. Hij maakte nu ook mee hoe er over haar bij vrouwen gedacht wordt.
ninaphilo schreef:Karuna, door je berichten beeldde ik mij in dat je een heel oerwoud op je benen had hangen. Maar ik scroll even door je berichten en zie de foto van je been met de tekst er op, jij hebt echt bijna ontzichtbaar beenhaar.
Hoe kan het dan dat zo veel mensen daar opmerkingen over maken? Mij zou het niet eens opvallen als ik langs zou lopen in real life.
LadyMadonna schreef:Van de week in het zwembad een dame met aardige bossen onder de oksels. Ook tussen haar bikini broekje kwamen flinke bossen vandaan...
Ik zal er niks van zeggen, en de andere kant op kijken was een beetje lastig....
Maar het lijkt me ook niet fijn zitten...
LadyMadonna schreef:Nouja, ze hing aan haar armen aan de rand van het bad, met haar benen wijd, in een relatief klein bad, waar ik heen en weer aan het zwemmen was. Dus ik zwom haar steeds tegemoet zeg maar
Shaggy09 schreef:LadyMadonna schreef:Nouja, ze hing aan haar armen aan de rand van het bad, met haar benen wijd, in een relatief klein bad, waar ik heen en weer aan het zwemmen was. Dus ik zwom haar steeds tegemoet zeg maar
Ja dat vind ik dus gewoon smerig.
Je hoeft van mij echt niet alles kaal te hebben, maar om met je dikke bossen en dan ook nog de benen wijd te gaan zitten.
Ik was eruit gegaan denk ik.
Askja schreef:Echwel schreef:
Wat ben jij zielig.