Body Hair Everywhere

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 12:26

Tja en dan vind ik zo'n reactie wel grappig aangezien Sven Kramer ook een aardig stukje kan fietsen. Naast schaatser is Kramer namelijk ook een verdienstelijk wielrenner.

LadyMadonna

Re: Body Hair Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 12:40

Wat noem je verdienstelijk?
Hij rijdt bij de amateurs, daar verdien je niet veel mee hoor ;)

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 12:45

Citaat:
verdienstelijk - bijvoeglijk naamwoord uitspraak: ver-dien's-te-lijk
1. wie ergens een compliment voor verdient ♢ dat heb je verdienstelijk gedaan! 1. je verdienstelijk maken [iets nuttigs doen]
2. vrij goed, maar niet heel goed ♢ hij is een verdienstelijk schilder

Blazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:06

Benen/armen ligt aan de hoeveelheid haar van iemand. Is het echt goed zichtbaar dan vind ik het echt vies bij een vrouw. Bij mannen ben ik er ook niet van gecharmeerd maar vind ik het iets minder gatsie

Oksels bij vrouwen geld hetzelfde voor als hierboven. Mannen prima

En het mooie schaamhaar als het maar niet bij zwembroekjes te voor schijn komt gatverre

Mijn man is gelukkig gezegend met weinig haargroei op zijn lichaam

Zelf ik ook en scheer ik vooral mijn oksels zomerdag goed. Het gaat bij zweten ook jeuken, dus daar haar nee dank je al kan je het moeilijk zien bij mij
Benen etc scheer ik niet. Zeker nadat ik vorig jaar een flinke ontsteking door een ingegroeid haartje zonder scheren had is medisch advies dus ook terughoudend in zijn en ben ik zelf veel voorzichtiger geworden

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:39

Tjsa afgelopen weekend bleek maar weer eens dat haar echt een taboe is inmiddels. 8)7 na de derde opmerking binnen een uur was ik het zo zat dat ik een stift geleend heb en op mijn been de tekst heb neergezet Verboden te scheren met een verbodsbord erbij. :list:

Dat hielp, daarna veel lezers, rode schaamhoofden maar stilte verder. Terwijl er oa niet te missen littekens op dat been aanwezig zijn. Leeftijd van de zeurders tussen de 20 en 50. Een jongen, aantal vrouwen. Mijn begeleider was boos, geschokt en verontwaardigd bij de eerste opmerking, daarna ging dat over in verbijstering. Hij maakte nu ook mee hoe er over haar bij vrouwen gedacht wordt.
Laatst bijgewerkt door karuna op 22-07-19 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:47

Littekens neem ik aan anders loop je echt voor l.l

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:48

karuna schreef:
Tjsa afgelopen weekend bleek maar weer eens dat haar echt een taboe is inmiddels. 8)7 na de derde opmerking binnen een uur was ik het zo zat dat ik een stift geleend heb en op mijn been de tekst heb neergezet Verboden te scheren met een verbodsbord erbij. :list:

Dat hielp, daarna veel lezers, rode schaamhoofden maar stilte verder. Terwijl er oa niet te missen lidtekens op dat been aanwezig zijn. Leeftijd van de zeurders tussen de 20 en 50. Een jongen, aantal vrouwen. Mijn begeleider was boos, geschokt en verontwaardigd bij de eerste opmerking, daarna ging dat over in verbijstering. Hij maakte nu ook mee hoe er over haar bij vrouwen gedacht wordt.

Waar ergens krijg je zulke opmerkingen dan?

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:55

Karuna, door je berichten beeldde ik mij in dat je een heel oerwoud op je benen had hangen. Maar ik scroll even door je berichten en zie de foto van je been met de tekst er op, jij hebt echt bijna ontzichtbaar beenhaar.
Hoe kan het dan dat zo veel mensen daar opmerkingen over maken? Mij zou het niet eens opvallen als ik langs zou lopen in real life.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:03

Van de week in het zwembad een dame met aardige bossen onder de oksels. Ook tussen haar bikini broekje kwamen flinke bossen vandaan...
Ik zal er niks van zeggen, en de andere kant op kijken was een beetje lastig....
Maar het lijkt me ook niet fijn zitten...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:06

ninaphilo schreef:
Karuna, door je berichten beeldde ik mij in dat je een heel oerwoud op je benen had hangen. Maar ik scroll even door je berichten en zie de foto van je been met de tekst er op, jij hebt echt bijna ontzichtbaar beenhaar.
Hoe kan het dan dat zo veel mensen daar opmerkingen over maken? Mij zou het niet eens opvallen als ik langs zou lopen in real life.

Goede vraag. -O- Kennelijk valt het toch op. Maar gv had op gegeven moment bijna de neiging om mensen er op aan te spreken. Ik ben er zo langzaam aan aan gewend. Voor hem was het de eerste keer dit. Gewoon idioot. Op de foto is het minder erg dan in het echt maar ik struikel niet over mijn beenhaar zullen we maar zeggen. :n maar kennelijk straal ik iets uit waardoor mensen het idee hebben dat ze er wat over moeten zeggen of zo. :+ de opmerkingen kwamen overigens zonder overduidelijk oost accent. Misschien ligt het daaraan?

En de typefout :+ ik ben nog wat brakkig en moe. :z

Was de zwarte cross dus. :D

Lm voel je niks van hoor. Haar doet geen zeer :P

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:25

Wellicht de invloed van drank? Dan zeggen mensen soms eerder dingen waar ze normaal beter over na zouden denken

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:26

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:36

Fijn, nuttig om even op te zoeken ook _/-\o_ :P

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:38

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:46

Vanitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:49

LadyMadonna schreef:
Van de week in het zwembad een dame met aardige bossen onder de oksels. Ook tussen haar bikini broekje kwamen flinke bossen vandaan...
Ik zal er niks van zeggen, en de andere kant op kijken was een beetje lastig....
Maar het lijkt me ook niet fijn zitten...

Ik moet zeggen dat sinds ik veel zwem ik wel iets makkelijker ben geworden.. voorheen durfde ik me al niet met stoppels te vertonen :') maar pluimen haar? Nee bah. Je ziet het inderdaad wel regelmatig.

Maar ik vind wel dat iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Zolang ik de andere kant op kan kijken zal ik er niks aan overhouden.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:53

Nouja, ze hing aan haar armen aan de rand van het bad, met haar benen wijd, in een relatief klein bad, waar ik heen en weer aan het zwemmen was. Dus ik zwom haar steeds tegemoet zeg maar :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:56

LadyMadonna schreef:
Nouja, ze hing aan haar armen aan de rand van het bad, met haar benen wijd, in een relatief klein bad, waar ik heen en weer aan het zwemmen was. Dus ik zwom haar steeds tegemoet zeg maar :')

Ja dat vind ik dus gewoon smerig.
Je hoeft van mij echt niet alles kaal te hebben, maar om met je dikke bossen en dan ook nog de benen wijd te gaan zitten. :r
Ik was eruit gegaan denk ik.

Vanitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:56

Ik begrijp je :') :=

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:57

Shaggy09 schreef:
LadyMadonna schreef:

Ja dat vind ik dus gewoon smerig.
Je hoeft van mij echt niet alles kaal te hebben, maar om met je dikke bossen en dan ook nog de benen wijd te gaan zitten. :r
Ik was eruit gegaan denk ik.

Ik ook

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 11:27

Zo onnozel :') en dat doen jullie bij mannen in Speedo’s met veel haar ook dan?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 11:32

Ik zou gewoon alleen nog boodschappen bestellen bij Picnic en nooit meer naar buiten gaan want stel je voor dat je iets ziet wat jou niet aanstaat! Brrrr het idee alleen al.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 11:41

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:11

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:20

Maar ze was er al op gewezen, dit is wel een beetje nadrammen.