Wat fijn dat het toch nog op deze manier kan gaan maar wat jammer dat je eerst zo moest lijden. Ik hoop dat het snel en rustig gaat en je de rust vind die je nodig hebt.
MarliesV
Geplaatst: 23-08-23 08:40
Inderdaad fijn dat het is goedgekeurd. Eindelijk en na een hele heftige strijd.
Hoop dat je rustig kan gaan. Dag lieverd, we zullen aan je denken
leintje_
Geplaatst: 23-08-23 08:41
Wat fijn voor je dat het verzoek tot euthanasie is ingewilligd en er een einde komt aan het lijden. Heel veel sterkte morgen TS
Wat zal jou dat rust geven dat je verzoek is goedgekeurd. Ik blijf het heel heftig vinden maar ik ben blij voor je dat er nu een datum is. Donderdag om 14.30 zal ik aan je denken, TS
Ontzettend fijn dat het is goedgekeurd. De datum is al snel. Hopelijk kan de zon je vandaag nog een beetje laten genieten.
Een hele mooie laatste reis gewenst. Mocht het zo zijn dat er meer is: geef je lief een hele dikke zoen.
Tancreda4
Geplaatst: 23-08-23 09:08
Ontzettend heftig om te lezen lieve TS, dat afgelopen maand zo heftig voor je was... enorm blij voor je dat het verzoek is goedgekeurd. Nog even en dan krijg je de rust die je verdiend... sterkte morgen, een goede reis gewenst
Toch ‘fijn’ inderdaad dat het eindelijk goed is gekeurd! Ook ik zal aan je denken om half 3. Hopelijk kun je dan eindelijk je rust vinden die je zo verdiend.
Fleuribelle
Geplaatst: 23-08-23 09:21
Wat fijn dat ze geluisterd hebben naar jou wensen. Ik wens jou heel veel sterkte voor de reis die jij gaat maken.
Tot nu toe stilletje meegelezen, we hebben in het verleden wel even wat contact gehad via PB en hier in het topic. Ik ben blij dat je verzoek to euthanasie is toegekend en dat je nu in alle rust naar donderdag toe kun leven.
Ik hoop dat alles goed en rustig verloopt en je rustig aan je laatste reis begint. Dikke knuffel!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 23-08-23 09:43
gelukkig dat het is goedgekeurd. Dat zal een verlossing voor je zijn denk ik.
Heel veel sterkte en liefde gewenst en dat je mag vinden wat je zoekt
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Eindelijk luisteren ze naar je wens. Wat fijn. Wat lief je dat je aan ons denkt en dit laat weten. Ik steek morgen een kaarsje voor je aan. En wens je een zachte laatste reis.
marleen_88
Geplaatst: 23-08-23 09:57
Wat zal dit een opluchting voor je zijn TS. Eindelijk een datum en tijd om naar toe te leven. Ik gun je een mooi einde en hopelijk ben je snel herenigd met je grote liefde.
Kookaburra
Wat fijn dat er eindelijk naar je wens geluisterd is. Ik wens je een bonne voyage en terugzien van je geliefde.
Mutti
Geplaatst: 23-08-23 10:20
Wat zeg je tegen iemand waarvan je weet dat ze morgen gaat sterven? Ik weet het niet, maar ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat je je lieve vriend gauw weer in je armen mag sluiten.
deksel
Geplaatst: 23-08-23 10:25
Mutti schreef:
Wat zeg je tegen iemand waarvan je weet dat ze morgen gaat sterven? Ik weet het niet, maar ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat je je lieve vriend gauw weer in je armen mag sluiten.
Ik wil me hier bij aansluiten. Ik wens je een fijn einde en nog een fijne laatste dag