Paaldansen / Pole Fitness

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BvanhetB

Re: Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 14:32

Zo, jij bent echt goed bezig!

Zal van de week ook weer even oefenen. Calipso heeft de lessen nu mooi online staan hè! :D Ideaal om thuis door te kunnen.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 18:43

Ik baal nu nog meer dat ik geen paal thuis heb... Ziet er super goed uit zeg Banjer!!

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:23

Hoe staat het met de paaldanseres, wordt er nog een beetje gepaaldanst?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:49

Ja.. ik train thuis lekker door... ik volg lessen van Calipso... en ik haal mn inspiratie van instagram :D ben de Ayesha aan het uitbouwen (langer proberen te hangen)... en ik heb de side superman weer opgepakt... ik kan die echt niet.. ik mis de kracht om te blijven knijpen met links, als ik mn kont voor de paal gooi... ik kan m wel met 2 handen aan de paal, maar mn linkerhand loslaten lukt niet... dan donder ik er meteen uit :+
Afbeelding

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 18:15

Hier train ik bijna niet meer om eerlijk te zijn. Kan de motivatie gewoon niet vinden om in mijn eentje te trainen! Ik zit wel te kijken om misschien wat online lessen te doen, maar moet even kijken waar.

Goed bezig Banjer :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 18:16

Hier sinds kort een paal thuis! Vind wel lastig om thuis training op te bouwen en moet heel erg wennen aan de paal nog.mben wel elke dag braaf aan stretchen :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 08:18

Ik ben bezig om te verhuizen en in mijn nieuwe huis kan eindelijk een paal!! Nog tips / waar op te letten? Hoeveel ruimte hebben jullie rondom de paal?

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 15:47

Leuk dat je weer begint Gina!

Margo, ik heb ongeveer 1.5e meter rondom vrij. De bank staat wel iets dichterbij, maar die duw ik aan de kant als ik ga trainen. Ik zou als ik jou was een paal kopen van bijvoorbeeld x-pole of lupit, die zijn het veiligste :) En zorg ervoor dat je plafond het aan kan (bij ons is het beton). Leuk dat je je eigen paal kan gaan opzetten!

Ik wil eigenlijk graag beginnen met aerial hoop, maar ik durf het niet aan om hier een hoop op te hangen. Ik denk niet dat mijn plafond dat gaat houden.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:10

Oke, ik ga ernaar kijken. Ik heb een kamer van 3,5m bij 2,6m, gaat dat lukken denk je? Is dus 1,3m aan beide kanten aan de smalle kant..

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 22:50

Ik heb dus vol enthousiasme een paal van lupid pole besteld, maar ben er inmiddels achter dat ik geen betonnen plafond in mijn nieuwe huis heb -O-

Ben enorm aan het twijfelen wat ik ga doen...

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 08:18

Margoooo schreef:
Ik heb dus vol enthousiasme een paal van lupid pole besteld, maar ben er inmiddels achter dat ik geen betonnen plafond in mijn nieuwe huis heb -O-

Ben enorm aan het twijfelen wat ik ga doen...

Ik heb ook geen betonnen plafond in huis en een vriendin van mij ook niet, maar wij hebben gewoon door op het plafond te kloppen gezocht naar waar ongeveer een balk moet zitten, en op dat punt de paal neergezet. Gaat echt prima ;)

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 08:45

Dat biedt hoop! Mijn broer heeft ook een balk zoeker die ik mag lenen. Maar je kan bij mij ook de randen van de platen zien, dus daar zitten waarschijnlijk sowieoso balken...

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:01

Oooh, dan kun je hem vast gewoon neerzetten! Ik heb dat nu in verschillende huizen zo gedaan en meegemaakt en is altijd nog goed gegaan :P

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 08:11

Nou, goed nieuws! Ik ben verhuisd, en de paal is al binnengekomen. Meteen geinstalleerd; en het gaat (vooralsnog) helemaal prima! Zo leuk. Moet wel enorm inkomen haha.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 11:40

Goed bezig Margo :D

Ik heb vanavond eindelijk weer les in de paal.... via zoom :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:17

Oh, ook dat de docent jouw kan zien? Dat lijkt me wel gek.

De naad bij de gipsplaat (waar ik de paal tegen aan heb gezet) begint toch een beetje te scheuren.. Weet alleen niet of dat echt uitmaakt :P

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:55

Ik heb de les uiteindelijk niet gevolgd... had schijnbaar iets verkeerds gegeten, want ik was ineens hondsberoerd :(

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 07:51

8 juni een nieuwe poging tot les via Zoom... nu maar niks eten geloof ik... dan kan het ook niet verkeers vallen :))

Ik heb van iemand een pole fitness box overgenomen, dus naast de challenges op instagram heb ik genoeg nieuwe inspiratie :D

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 08:49

Klinkt leuk Banjer!
Ik zag de lessen inderdaad ook al staan via Zoom, geen idee wat ik me erbij voor moet stellen. Heb helaas geen goede laptop daarvoor en waar mijn vaste computer staat kan de paal helaas weer niet staan. Ik heb tot nu toe wat Zumba Outdoor lessen gevolgd en ga volgende week dinsdag naar de Pole Active Flex les die ze outdoor geven. Ben benieuwd! :D

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 22:40

Ow wat grappig via zoom,

Wij krijgen nu buiten les. Dit werkt toch best oké. Morgen mag ik weer.

Ben benieuwd hoe de zoom paaldanslessen bevalt.

Bvanhetb kun je niet via je telefoon zoomen?

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 22:57

Oh dat weet ik eigenlijk niet. Nog nooit geprobeerd.. Zou misschien prima kunnen. Heb je alleen wel klein scherm denk ik, maar is het proberen waard! Thanks voor het idee!

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 23:20

Op het werk bij mij doen we alleen zoom meeting en dat doe ik altijd op mijn telefoon. Want dan kan ik gaan en staan waar ik wil, werk best goed. Succes

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 23:29

Leuk B! Ik had active flex ook willen volgen maar de locatie is wel erg ver van het station.... en in de trein voor een uurtje sporten lijkt me geen strak plan...
Moet komende weken best een aantal keer met de trein... misschien stom, maar ik zie er tegenop -O-

Verder vandaag 2 vooruitgangetjes geboekt... voor het eerst een soort van baellerina gedaan zonder voet ol de vloer... deed behoorlijk pijn.... en ik ben ook lang niet flexibel genoeg om mn rug hol te trekken... maar ik heb wel 2 seconden gehangen :+

Afbeelding

En ik heb voor het eerst een remi sit in de paal gedaan ipv vanaf de grond.... ik loop er nu nog kreupel van :))

Afbeelding

En tot slot een Ayesha, gewoon omdat het kan <3 :D

Afbeelding

En mn buik... ik krijg het vet helaas echt niet weg -O-

Nicky: ik laat je weten hoe het was :D

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 09:25

Ow fijn he die remi sit, heb je een blauwe voet?

Ik vind een ayesha ook leuk om te doen. Maar weetje wat nog leuker is banjer? Een Phoenix.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 10:45

Yep... mn linkervoet is blauw :')

Phoenix kan ik nog niet.... handspring ook niet... en deadliften soms wel, soms niet... :+ zou het wel graag kunnen... :D