In januari zoude ze weer mijn eigen hebben zei ze dus ik hoop het.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:https://consumed.nl/bijsluiters/microgynon-30
Voila, nederlandse bijsluiter microgynon 30. Lezen jullie echt serieus elke keer de bijsluister?
flappie28 schreef:Ladybird schreef:1x in de 3 weken even naar de apotheek is toch niet zo'n ramp?
Dat is wel irritant als je de hele week werkt en de apotheek om 17 uur sluit en het er 9 van de 10 keer ook nog eens heel druk is, dus dat je lang moet wachten....
flappie28 schreef:Ladybird schreef:1x in de 3 weken even naar de apotheek is toch niet zo'n ramp?
Dat is wel irritant als je de hele week werkt en de apotheek om 17 uur sluit en het er 9 van de 10 keer ook nog eens heel druk is, dus dat je lang moet wachten....
Ladybird schreef:Dan geef je dat aan. Bij ons doen ze dan brievenbuspakketje maken en bezorgen ze het thuis
roxiie schreef:Top dat jouw apotheek dat doet! Realiseer je alleen even dat het niet bij elke apptheek zo werkt/die dienst heeft.
Wij hebben algemene locker waar je na aangeven je medicijnen in kan laten plaatsen.
Deze locker is echter voor iedereen die op deze wijze zijn medicijnen af wil halen toegankelijk.
Oa de pil en nog een paar andere slecht verkrijgbare medicijnen worden niet meer via de locker verstrekt. Reden? De pil werd er gewoon uitgejat omdat mensen maar 1 of 2 strippen meekregen en dat gewoon de 1 of 2 stippen van een ander meejatte (en nee er hing geen camera) maar sick is het wel.
Apotheek is maar tot 17.00 open, dus mensen die werken en niet iemand in hun omgeving hebben die het op kan halen hebben wel een probleem.
roxiie schreef:Ladybird schreef:Dan geef je dat aan. Bij ons doen ze dan brievenbuspakketje maken en bezorgen ze het thuis
Top dat jouw apotheek dat doet! Realiseer je alleen even dat het niet bij elke apptheek zo werkt/die dienst heeft.
Wij hebben algemene locker waar je na aangeven je medicijnen in kan laten plaatsen.
Deze locker is echter voor iedereen die op deze wijze zijn medicijnen af wil halen toegankelijk.
Oa de pil en nog een paar andere slecht verkrijgbare medicijnen worden niet meer via de locker verstrekt. Reden? De pil werd er gewoon uitgejat omdat mensen maar 1 of 2 strippen meekregen en dat gewoon de 1 of 2 stippen van een ander meejatte (en nee er hing geen camera) maar sick is het wel.
Apotheek is maar tot 17.00 open, dus mensen die werken en niet iemand in hun omgeving hebben die het op kan halen hebben wel een probleem.
BarbaLala schreef:Als het goed is kan ik maandag mijn bestelling ophalen. Ben erg benieuwd.