Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xU_Blinghx schreef:billionache schreef:Spoelen met appelazijn
Ooh dat ga ik uitproberen![]()
Moet ik daarna gelijk mijn haren wassen cg-methode of alleen spoelen?
wiebke schreef:Bedankt Iris! Daar hebben we zeker wat aan, vooral het kammen in bad met de conditioner er nog in!
Ik gebruik nu eigenlijk alleen zwitsal shampoo en de cantu leave in conditioner, al weet ik niet hoe goed zwitsal shampoo is voor haar krullen? En is het verstandig om ook een conditioner te gebruiken, haar haren zijn nu nog niet heel lang, ik denk zo'n 8-10 cm en ze is kaal aan de achterkant.
hoogendroog schreef:Voor mensen die gewoon in de winkel CG proof willen kopen: de Repair lijn van de Hema! Goedkoop en goed. Ik gebruik 'm al een tijdje. Vond het lastig om iets te vinden in de winkel (dus niet via internet) met proteine. Ik heb de conditioner en het masker. Het serum bevat echter wel siliconen, en is dus niet CG proof. Over de shampoo kan ik niks zeggen, want ik gebruik geen shampoos.
Denise_Storm schreef:hoogendroog schreef:Voor mensen die gewoon in de winkel CG proof willen kopen: de Repair lijn van de Hema! Goedkoop en goed. Ik gebruik 'm al een tijdje. Vond het lastig om iets te vinden in de winkel (dus niet via internet) met proteine. Ik heb de conditioner en het masker. Het serum bevat echter wel siliconen, en is dus niet CG proof. Over de shampoo kan ik niks zeggen, want ik gebruik geen shampoos.
Hema is NIET CG!