Dankjewel candalisa, hier hangt het schema ook in de keuken zodat mijn man ook meer inzicht heeft. Hij is zo lief, doet de laatste fles nu altijd en smeert bijvoorbeeld zelf even zijn brood als hij tijd heeft. Zorgt voor de was, maakt altijd de keuken netjes na het avondeten en doet de vaatwasser in en uitruimen als ik er niet aan toe kom. Deze dingen (En meer) deed hij al, alleen nu nog wat vaker. Hij is heel zorgzaam en dat vertel ik hem ook. Gisteren tijdens de dienst speelde hij zijn basgitaar en ik bekeek hem eens even op mijn gemak. Yup, ik heb een sexy, knappe en geweldige man! Dit heb ik hem ook ingefluisterd, het is dat je het niet ziet als hij bloost, anders was ie behoorlijk rood aangelopen denk ik

Ah zucchini, daar had ik nog niet aan gedacht, om buitens huis ook het ritueel te doen
morgen neem ik de wieg mee, dan kan ze plat liggen, baker ik haar in, zing haar liedje en zorg misschien ook voor de kussensloop van papa waar ze nu ook op ligt voor de geur? Bij oma in de donkere slaapkamer.. klinkt als een plan