Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
viphorse schreef:listiglistje schreef:Voor wel, maar na moet je eigenlijk na 2 of 3 weken bekijken.
Dan pas heb je optimaal resultaat.
Het ziet er al gelijk beter uit, maar gaat nog vormen, strakker worden zeg maar.
Haalt het ook het “ blauwige verkleurde “ weg of....
Suzanne F. schreef:rockey schreef:ik mag vrijdag weer, zin in !
Alweer? Hoe vaak moet dat dan? Want dan weet ik niet of ik daar wel zin in heb hoor. Het was toch half jaar ongeveer?
Arethe schreef:Iemand hier ervaring met de hyaluron pen? Om daarmee fillers te laten zetten? Mag zowel positief als negatief zijn.
michelle___ schreef:Mag ik mij ook melden?
Ik heb nu ongeveer 2 jaar lipfillers, wat ik om de 3/4 maanden laat bijwerken. Ook is mijn gummysmile verholpen met Botox.
Wat nog hoog boven aan mijn lijstje staat is faceslimming Botox.
listiglistje schreef:michelle___ schreef:Mag ik mij ook melden?
Ik heb nu ongeveer 2 jaar lipfillers, wat ik om de 3/4 maanden laat bijwerken. Ook is mijn gummysmile verholpen met Botox.
Wat nog hoog boven aan mijn lijstje staat is faceslimming Botox.
Waarom om de 3/4 maanden, fillers blijven toch langer zitten?
Lippen 6 tot 9 maanden toch?
IsabelleN schreef:Ja, op de foto's is ook geen verschil te zien. Sterker nog, vriendinnen wijzen soms de foto 'voor' aan als de beste![]()
De foto's ga ik niet op internet delen, maar ga er maar van uit dat er echt geen verschil te zien is. Ik heb wangen/marionetlijnen laten willen, en botox in kin werd aangeraden om e.e.a mooi te laten aansluiten. Die botox doe ik sowieso niet meer. Voelt rottig.
Ik ben uitgenodigd bij de arts die behandeld heeft. Straks willen ze extra gaan bijvullen, oei, pijnlijke zaak, vorige keer bijna flauw gevallen (stoel moest rap achterover, zo wit werd ik).
Dan maar liever wat geld terug denk ik nu.