Hahaha Friemel

Ik doe m’n wenkbrauwen nooit. Zijn toch onzichtbaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
velvetblack schreef:Make up is altijd leuk! Ik heb van mijn hobby make up mijn werk kunnen maken en ben dol gelukkig als ik iedere dag weer mensen blij mag maken er mee
Luxorvalkje schreef:Ik vind eigenlijk iedereen au-naturel wel knap.
Zijn er veel mensen die nepwimpers gebruiken? (Of zijn jullie mascara-goeroes?)velvetblack schreef:Make up is altijd leuk! Ik heb van mijn hobby make up mijn werk kunnen maken en ben dol gelukkig als ik iedere dag weer mensen blij mag maken er mee
Ik kan toch niet de enige zijn die een techniekcursus wil?
velvetblack schreef:Dankjulliewel!!
Ik ben toevallig vanavond begonnen met de wimperserum van de kruidvat. Ik hoor er zoveel mensen over praten dat ik het moest proberen voor die 10 euro. Ik ben sceptisch dus ben benieuwd!
Ik draag altijd plakkers, want ik vind mijn wimpers te weinig doen bij de heftige looks die ik draag
Goof schreef:eenitraM schreef:Wat is toch die obsessie met wenkbrauwen!?
I can't.
Ik verbaas me er ook over en ik snap het ook werkelijk niet.
Ik zie mensen ze compleet kaalplukken en ze vervolgens met een potlood (ofhoeheetdat) weer erop tekenen. Waarom? Er worden zelfs wenkbrauwen geverfd?
ikheetesmee schreef:Nou mezelf er toch maar aan gewaagd. Mijn huid is echt heel slecht op het moment door stress en rare ruwige plekjes naast mijn neus/op mijn wangen die niet weg willen. Ik draag verder nooit foundation ofso omdat ik dat gewoon niet mooi kan en niet mooi vind bij mezelf. Wel af en toe poeder en bb crème als ik uit ga. Vind het leuk om te spelen met make up maar ik kan het niet zo super goed :’)
Zonder
[ [url=m/UNSnUn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dagelijkse look, alleen mascara en wenkies gedaan
[ [url=m/xQJjSQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier met eyeliner, lichte oogschaduw, mascara, wenkies, bb Cream en poeder.
[ [url=m/U1aupe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b5cEPM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ci0Uuz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kwam erachter dat ik echt nodig wat nieuwe make up moet aanschaffen pffalles is bijna op of werkt niet meer lekker
Aranel schreef:ikheetesmee schreef:Nou mezelf er toch maar aan gewaagd. Mijn huid is echt heel slecht op het moment door stress en rare ruwige plekjes naast mijn neus/op mijn wangen die niet weg willen. Ik draag verder nooit foundation ofso omdat ik dat gewoon niet mooi kan en niet mooi vind bij mezelf. Wel af en toe poeder en bb crème als ik uit ga. Vind het leuk om te spelen met make up maar ik kan het niet zo super goed :’)
Zonder
Kwam erachter dat ik echt nodig wat nieuwe make up moet aanschaffen pffalles is bijna op of werkt niet meer lekker
Ik vind jou echt een hele knappe meid! Denk dat het je nog beter zou staan als je je wenkbrauwen iets zachter zou bij tekenen
Aranel schreef:Oh ik wil jouw wenkbrauwen.ikheetesmee schreef:Nou mezelf er toch maar aan gewaagd. Mijn huid is echt heel slecht op het moment door stress en rare ruwige plekjes naast mijn neus/op mijn wangen die niet weg willen. Ik draag verder nooit foundation ofso omdat ik dat gewoon niet mooi kan en niet mooi vind bij mezelf. Wel af en toe poeder en bb crème als ik uit ga. Vind het leuk om te spelen met make up maar ik kan het niet zo super goed :’)
Zonder
Ik vind jou echt een hele knappe meid! Denk dat het je nog beter zou staan als je je wenkbrauwen iets zachter zou bij tekenen
Ontopic:
[ [url=m/0ahAqe.png]Afbeelding[/url] ]
Wat meer glamour is dit uiteraard. Niet iets waar ik iedere dag doe.
Door dit topic kom ik erachter dat ik echt nauwelijks foto's heb van mezelf. Tenminste, waar mijn gezicht goed op staatdeze week maar eens een makeup loze foto proberen te maken.