idylle schreef:Inmiddels alweer ruim 2 maanden gestopt met roken en het gaat prima. Enige nadeel is dat ik echt aankom in gewicht. Heb altijd net onder het randje gezeten van net wel/geen ondergewicht. Er mocht dus best wel wat bij. Wat ik vroeger ook deed om er iets bij te krijgen, het hielp me allemaal niet. Kon eten wat ik wilde en kwam geen grammetje aan. Toendertijd knap vervelend. Inmiddels ben ik in 2 maanden tijd 10 kilo aangekomen![]()
Vroeger at ik smiddags 3 sneeen brood en in de avond warm. Tegenwoordig 4 sneeen brood en savonds warm en overdag een stuk of 15 anta flu (van die zuigsnoepjes) verder kan ik me niet bedenken wat er anders is geworden. Ook beweeg ik meer. Ga op de fiets naar het werk, waar ik anders altijd met de auto ging. Snap het dus niet zo goed . Iemand enig idee hoe het kan komen?
Je stofwisseling verandert tijdelijk na het stoppen met roken. Het gaat weer reguleren na enige tijd.
Die zuigsnoepjes bevatten trouwens behoorlijk veel suiker over het algemeen, dus als je minder snel wilt aankomen dan zou je kunnen overwegen om minder te snoepen.